ماجرای الهام بخش بدنساز ۷۷ ساله ای که در ۶۷ سالگی با پرورش اندام آشنا شد

یک بدنساز تقریبا ۸۰ ساله ماجرای تناسب اندام خود را روایت کرده که تنها یک دهه پیش، و پس از مبارزه با اضافه وزن و افسردگی آن را آغاز کرده است. او حالا با ویدیوهای اینستاگرامی‌اش توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند.

تریپات سینگ (Tripat Singh) مرد ۷۷ ساله اهل هند از این گفت که چگونه از دست دادن همسرش، مانجیت، در سال ۱۹۹۹ او را در چنان غمی فرو برد که احساس می‌کرد قادر به انجام هیچ کاری نیست.

داستان فوق العاده تناسب اندام پیرمرد ۷۷ ساله

او در ویدیویی در اکانت اینستاگرام Humans of Bombay گفت: «بدون مانجیت دلشکسته شده بودم. کسب و کارم منحل شد و من تبدیل به آدم تنبلی شدم که فقط پای تلویزیون بود.»

سینگ نه تنها در حال افزایش وزن بود، بلکه مشکلات سلامتی خانواده‌اش او را وادار کرد به این فکر کند که در سال‌ها آخر زندگی‌اش می‌خواهد چه سبک زندگی داشته باشد. او در سال ۲۰۲۰ به نشریه تایمز هند گفت: «پدرم دیابت داشت و همسرم از مشکلات قبلی رنج می‌برد. احساس کردم که باید تناسب اندام داشته باشم و سلامت بمانم.»

داستان فوق العاده تناسب اندام پیرمرد ۷۷ ساله

درنتیجه سینگ در سال ۲۰۱۳ عضو باشگاه شد و از آن زمان دیگر به عقب برنگشت. او معتقد است که برای شروع مسیر تناسب اندام هرگز دیر نیست. به عقیده او «ذهن قدرتمندترین چیزی است که در اختیار دارید.» و می‌گوید: «چه کسی گفته است که بعد از یک سنی دیگر نمی‌توانید وزنه بزنید؟ اگر مشتاق و منضبط باشید هیچ چیز جلودارتان نخواهد بود. اهداف کوچکی برای خودتان در نظر بگیرید و مطمئن باشید با گذشت زمان به آن هدف‌ها دست پیدا خواهید کرد.»

داستان فوق العاده تناسب اندام پیرمرد ۷۷ ساله
داستان فوق العاده تناسب اندام پیرمرد ۷۷ ساله

این بدنساز ۷۷ ساله می‌گوید انگیزه‌اش برای حفظ تناسب اندام را از همسر فقیدش به دست آورده: «مانجیت اگر مرا در آن حال می‌دید ناامید می‌شد. برای همین در دهه ۶۰ زندگی‌ام تصمیم گرفتم از جایم بلند شوم و سخت‌تر تمرین کنم تا دوباره سرپا بایستم.»

داستان فوق العاده تناسب اندام پیرمرد ۷۷ ساله
تریپات سینگ در مسابقه ایندین آیدل

او گفت: «حالا یک کسب و کار موفق را اداره می‌کنم و اندامم از همیشه متناسب‌تر است. و در تمام کارهایی که انجام می‌دهم روح و حمایت همسرم را احساس می‌کنم.»

داستان فوق العاده تناسب اندام پیرمرد ۷۷ ساله

سینگ هر روز ساعت ۵ صبح از خواب بیدار می‌شود و ۶ روز در هفته، روزی دو ساعت ورزش می‌کند. او گیاهخوار است و میوه مورد علاقه‌اش موز است که درباره‌اش می‌گوید: «ارزان و پرانرژی است و تنها خوردن دو عدد از آن می‌تواند انرژی زیادی به شما بدهد. خیلی بهتر از استروئیدهاست.»

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.