پخش زنده منچستر سیتی آرسنال ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

matchPic 1711728898 mp

پخش زنده منچستر سیتی آرسنال ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ بازی هفته سی‌ام لیگ جزیره را با ما در تکراتو تماشا کنید و از بازی لذت ببرید. با تکراتو همراه باشید.

در حالی تیم‌های منچستر سیتی و آرسنال از ساعت ۲۰ به وقت ایران در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم می‌روند که تیم منچسترسیتی این شانس را دارد تا با پیروزی در بازی امشب صدر جدول را به تسخیر خود در آورد. برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و آرسنال ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پخش زنده منچستر سیتی آرسنال ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ به صورت آنلاین

در این فصل، تیم منچسترسیتی تلاش می‌کند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. آنها در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به دست آورده‌اند. این تیم با کسب ۶۳ امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر از آرسنال صدرنشین و لیورپول در رده سوم جدول لیگ جزیره جای گرفته است.

پخش زنده بازی منچستر سیتی و آرسنال ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده منچستر سیتی و آرسنال ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / پخش مستقیم منچستر سیتی و آرسنال ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / پخش آنلاین بازی منچستر سیتی و آرسنال ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت پخش بازی منچستر سیتی و آرسنال ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت شروع بازی منچستر سیتی و آرسنال ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده فوتبال منچستر سیتی و آرسنال ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده منچستر سیتی آرسنال ۱۲ فروردین ۱۴۰۳

در طرف مقابل، تیم آرسنال به دنبال جبران ناکامی خود در فصل گذشته است. این تیم در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف ۴ پیروزی و ۱ شکست را تجربه کرده است. آنها با کسب ۶۴ امتیاز صدرنشین لیگ انگلیس هستند.

برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و آرسنال ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک‌‌‌‌ زیر استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده بازی منچستر سیتی و آرسنال ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.