پخش زنده رئال مادرید بیلبائو ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

matchPic 1711048659 mp

پخش زنده رئال مادرید بیلبائو ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ بازی هفته سی‌ام لالیگا اسپانیا را با ما در تکراتو تماشا کنید و از بازی لذت ببرید. با تکراتو همراه باشید.

در حالی تیم‌های رئال مادرید و بیلبائو از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند که تیم رئال مادرید برای ماندن در صدر جدول نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارد. برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و بیلبائو ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پخش زنده رئال مادرید بیلبائو ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ به صورت آنلاین

تیم رئال مادرید در هفته‌های اخیر امتیازهای مهمی را از دست داده است و حالا تیم برسلونا تنها ۵ امتیاز با آنها اختلاف دارند. رئالی‌ها در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف ۳ پیروزی و ۲ شکست را تجربه کرده است. آنها با کسب ۷۲ امتیاز صدرنشین لالیگا اسپانیاست.

پخش زنده بازی رئال مادرید و بیلبائو ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده رئال مادرید و بیلبائو ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / پخش مستقیم رئال مادرید و بیلبائو ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / پخش آنلاین بازی رئال مادرید و بیلبائو ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت پخش بازی رئال مادرید و بیلبائو ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت شروع بازی رئال مادرید و بیلبائو ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده فوتبال رئال مادرید و بیلبائو ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده رئال مادرید بیلبائو ۱۲ فروردین ۱۴۰۳

در طرف مقابل، تیم بیلبائو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند. این تیم در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را تجربه کرده است. آنها با کسب ۵۶ امتیاز در رده چهارم جدول لالیگا قرار دارند.

برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و بیلبائو ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک‌‌‌‌ زیر استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده بازی رئال مادرید و بیلبائو ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.