پخش زنده لیورپول برایتون ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

matchPic 1711050088 mp

پخش زنده لیورپول برایتون ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ بازی هفته سی‌ام لیگ جزیره را با ما در تکراتو تماشا کنید و از بازی لذت ببرید. با تکراتو همراه باشید.

در حالی تیم‌های لیورپول و برایتون از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم می‌روند که تیم لیورپول برای بازگشت به صدر جدول نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارد. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و برایتون ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پخش زنده لیورپول برایتون ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ به صورت آنلاین

لیورپول کلوپ بیش از هر زمان دیگری شایسته قهرمانی در لیگ جزیره است؛ اما رقبای این تیم هم به همان اندازه شایسته هستند و همین امر لیگ امسال انگلیس را فوق‌العاده هیجان‌انگیز کرده است. تیم لیورپول در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را تجربه کرده است. آنها با کسب ۶۴ امتیاز و تنها به خاطر تفاضل کمتر پایین‌تر از آرسنال صدرنشین در رده دوم قرار دارند.

پخش زنده بازی لیورپول و برایتون ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده لیورپول و برایتون ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / پخش مستقیم لیورپول و برایتون ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / پخش آنلاین بازی لیورپول و برایتون ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت پخش بازی لیورپول و برایتون ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت شروع بازی لیورپول و برایتون ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده فوتبال لیورپول و برایتون ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده لیورپول برایتون ۱۲ فروردین ۱۴۰۳

در طرف مقابل، تیم برایتون در میانه‌های جدول به سر می‌برد و برای کسب سهمیه اروپایی تلاش می‌کند. این تیم در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف ۲ پیروزی و ۳ شکست را تجربه کرده است. آنها با کسب ۴۲ امتیاز در رده نهم جای گرفته‌اند.

برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و برایتون ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک‌‌‌‌ زیر استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و برایتون ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.