پخش زنده فرانسه آلمان ۴ فروردین ۱۴۰۳ [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

matchPic 1710690207 mp

پخش زنده فرانسه آلمان ۴ فروردین ۱۴۰۳ از سری بازی‌های دوستانه را با ما در تکراتو تماشا کنید و از بازی لذت ببرید. با تکراتو همراه باشید.

در حالی تیم‌های فرانسه و آلمان از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه گروپاما به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم عملکرد متوسطی در مسابقات مختلف از خود به جای گذاشته‌اند. برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و آلمان ۴ فروردین ۱۴۰۳ با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پخش زنده فرانسه آلمان ۴ فروردین ۱۴۰۳ به صورت آنلاین

تیم ملی فرانسه با دیدیه دشان تمام تلاشش را می‌کند تا خود را تبدیل به برترین تیم اروپا کند. آنها برای مهم راه طرولانی‌ای را در پیش دارند. این تیم در ۵ بازی اخیر خود ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را تجربه کرده است.

پخش زنده بازی فرانسه و آلمان ۴ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده فرانسه و آلمان ۴ فروردین ۱۴۰۳ / پخش مستقیم فرانسه و آلمان ۴ فروردین ۱۴۰۳ / پخش آنلاین بازی فرانسه و آلمان ۴ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت پخش بازی فرانسه و آلمان ۴ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت شروع بازی فرانسه و آلمان ۴ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده فوتبال فرانسه و آلمان ۴ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده فرانسه آلمان ۴ فروردین ۱۴۰۳

در طرف مقابل، تیم آلمان با سرمربی جوان خود نیز راه پرپیچ و خمی برای بازگشت به روزهای اوج خود دارد. این تیم در ۵ بازی اخیر خود ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را تجربه کرده است.

برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و آلمان ۴ فروردین ۱۴۰۳ در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک‌‌‌‌ زیر استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و آلمان ۴ فروردین ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.