پخش زنده اینتر میامی نیوریورک ۴ فروردین ۱۴۰۳ [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

matchPic 1710752510 mp

پخش زنده اینتر میامی نیوریورک ۴ فروردین ۱۴۰۳ از سری بازی‌های دوستانه را با ما در تکراتو تماشا کنید و از بازی لذت ببرید. با تکراتو همراه باشید.

در حالی تیم‌های اینتر میامی و نیوریورک از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه ردبول آرنا به مصاف هم می‌روند که تیم اینتر میامی برای حفظ صدرنشینی خود نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارد. برای تماشای پخش زنده بازی اینتر میامی و نیوریورک ۴ فروردین ۱۴۰۳ با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پخش زنده اینتر میامی نیوریورک ۴ فروردین ۱۴۰۳ به صورت آنلاین

تیم اینتر میامی که در فصل گذشته به انتهای جدول چسبیده بود و تیره بختی رهایشان نمی‌کرد؛ در این فصل عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است و دو دستی صدر جدول را در دست گرفته است. این تیم در ۵ بازی اخیر خود ۳ پیروزی، ۱ تساوی و ۱ شکست را تجربه کرده است. آنها به لطف تفاضل گل بهتر صدرنشین هستند و همین امر ضرورت پیروزی در بازی امشب را بیش از پیش می‌کند.

پخش زنده بازی اینتر میامی و نیوریورک ۴ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده اینتر میامی و نیوریورک ۴ فروردین ۱۴۰۳ / پخش مستقیم اینتر میامی و نیوریورک ۴ فروردین ۱۴۰۳ / پخش آنلاین بازی اینتر میامی و نیوریورک ۴ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت پخش بازی اینتر میامی و نیوریورک ۴ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت شروع بازی اینتر میامی و نیوریورک ۴ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده فوتبال اینتر میامی و نیوریورک ۴ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده اینتر میامی نیوریورک ۴ فروردین ۱۴۰۳

در طرف مقابل، تیم نیوریورک ردبول این شانس را دارد تا با پیروزی در بازی امشب خود را تا رده دوم جدول بالا بیاورد. این تیم در ۵ بازی اخیر خود ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را تجربه کرده است. آنها با کسب ۷ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند.

برای تماشای پخش زنده بازی اینتر میامی و نیوریورک ۴ فروردین ۱۴۰۳ در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک‌‌‌‌ زیر استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده بازی اینتر میامی و نیوریورک ۴ فروردین ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.