پخش زنده انگلیس برزیل ۴ فروردین ۱۴۰۳ [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

matchPic 1710690245 mp

پخش زنده انگلیس برزیل ۴ فروردین ۱۴۰۳ از سری بازی‌های دوستانه را با ما در تکراتو تماشا کنید و از بازی لذت ببرید. با تکراتو همراه باشید.

در حالی تیم‌های انگلیس و برزیل از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم می‌روند که  تیم انگلیس در بهترین فرم آمادگی خود به سر می‌برد. برای تماشای پخش زنده بازی انگلیس و برزیل ۴ فروردین ۱۴۰۳ با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پخش زنده انگلیس برزیل ۴ فروردین ۱۴۰۳ به صورت آنلاین

تیم ملی انگلیس تحت هدایت گرت ساوتگیت عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است؛ با این حال، آنها همیشه در جام‌ها دچار مشکل می‌شوند و هنوز نتوانستند راه‌حلی برای این مشکلات پیدا کنند. این تیم در ۵ بازی اخیر خود ۴ پیروزی و ۱ تساوی را به دست آورده است.

پخش زنده بازی انگلیس و برزیل ۴ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده انگلیس و برزیل ۴ فروردین ۱۴۰۳ / پخش مستقیم انگلیس و برزیل ۴ فروردین ۱۴۰۳ / پخش آنلاین بازی انگلیس و برزیل ۴ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت پخش بازی انگلیس و برزیل ۴ فروردین ۱۴۰۳ / ساعت شروع بازی انگلیس و برزیل ۴ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده فوتبال انگلیس و برزیل ۴ فروردین ۱۴۰۳ / پخش زنده انگلیس برزیل ۴ فروردین ۱۴۰۳

در طرف مقابل، تیم برزیل با بحران دست و پنجه نرم می‌کند. این تیم در ۵ بازی اخیر خود تنها ۱ پیروزی به دست آورده است و در ۴ بازی دیگر ۳ شکست را متحمل شده است.

برای تماشای پخش زنده بازی انگلیس و برزیل ۴ فروردین ۱۴۰۳ در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک‌‌‌‌ زیر استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده بازی انگلیس و برزیل ۴ فروردین ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.