۱۰ میکروفون یقه‌ای اقتصادی که کاربران دیجی‌کالا پیشنهاد می‌کنند

خرید یک میکروفون خوب، یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اقداماتی است که کاربرانی مانند تولیدکنندگان محتوا، فیلم و تولیدکنندگان پادکست و فایل‌های صوتی باید آن را انجام دهند. همچنین بسیاری از کاربران از میکروفون برای شرکت در جلسات و کلاس‌های آنلاین استفاده می‌کنند. میکروفون‌ها در بازار لوازم جانبی در کارکردها و رنج‌های قیمتی متفاوتی به چشم می‌خورند که میکروفون یقه‌ای، یکی از کاربردی‌ترین آن‌هاست. از این رو، در این مقاله قصد داریم ۱۰ میکروفون یقه‌ای قیمت‌مناسب که از کاربران دیجی کالا امتیاز خوبی دریافت کرده‌اند را برای خرید و بررسی به شما معرفی کنیم تا به راحتی و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

میکروفن بی سیم مدل SK750 wireless microphone بسته 2 عددی

۱,۵۸۷,۰۰۰

۱,۵۴۷,۰۰۰

تومان

میکروفون یقه ای اینوی مدل YW-001

۱۱۳,۹۹۰

تومان

میکروفون یقه‌ای کامیکا مدل SIG.LAV V05

1 33 1 jpg

آغازگر لیست ۱۰ میکروفون قیمت‌مناسب و باکیفیت فروشگاه آنلاین دیجی کالا از نگاه کاربران هستیم با معرفی و بررسی میکروفون یقه‌ای کامیکا مدل SIG.LAV V05. این محصول وزن بسیار سبک ۱۶۰ گرمی دارد و ابعاد آن نیز ۶۲۰۰x۱۰x۱۰ میلی‌متر است. این میکروفون یقه‌ای کابل بسیار بلندی دارد و کاربران می‌توانند از آن برای ضبط صدا در گوشی‌های هوشمند و دوربین‌های عکاسی خود به سادگی بهره ببرند. روی این میکروفون یک دکمه‌ی سه‌حالته‌ تعبیه شده که از آن می‌توان برای تغییر وضعیت در سه حالت موبایلی، دوربینی و خاموش-روشن استفاده کرد.

این محصول با رابط جک ۳.۵ میلی‌متری صدا به گوشی و یا دوربین هوشمند شما متصل می‌شود و انرژی خود را از باتری به دست می‌آورد. این میکروفون نویزگیری بسیار خوبی دارد و تا حد ممکن از سروصدای محیط اطراف شما در حین ضبط صدا می‌کاهد تا مشکلی از این بابت نیز نداشته باشید. گستره دینامیکی این میکروفون ۷۶ دسی بل است و آستانه دیستروشن آن نیز به ۱۰۰ دسی بل می‌رسد. از دیگر مشخصات میکروفون یقه‌ای کامیکا مدل SIG.LAV V05 می‌توان به فرکانس پاسخ‌گویی ۱۸ تا ۶۰ هرتز و حساسیت ۲ ± ۳۵- دسی بل آن اشاره کرد.

میکروفن یقه ای کامیکا مدل SIG.LAV V05

میکروفون یقه‌ای کامیکا مدل SIG.LAV V03

میکروفون یقه‌ای

برند چینی کامیکا در بازار ایران از محبوبیت بسیار خوبی در زمینه‌ی عرضه لوازم جانبی دیجیتال برخوردار بوده و میکروفون یقه‌ای مدل SIG.LAV V03 این شرکت نیز، از این قضیه مستثنی نیست. اول از همه باید به وزن بسیار سبک ۱۰۰ گرمی این محصول اشاره کنیم که به راحتی روی یقه‌ای لباس کاربران قرار می‌گیرد و ابعاد ۶۲۰۰x۱۰x۱۰ میلی‌متری آن نیز به هیچ عنوان دست و پا گیر نخواهد بود. این میکروفون یقه‌ای کابل بلند ۶.۲ متری دارد و برای استفاده در انواع گوشی‌های هوشمند، دوربین‌های عکاسی و حتی ورزشی نظیر گوپرو نیز سازگار است.

این محصول پوشش همه جانبه‌ای را برای ضبط صدا به هنگام تصویربرداری به کاربران ارائه می‌دهد و دکمه‌ی سه‌حالته‌ تعبیه شده روی بدنه‌ی آن برای تغییر وضعیت بین سه حالت موبایلی، دوربینی و خاموش-روشن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این میکروفون با جک ۳.۵ میلی‌متری صدا به گوشی و یا دوربین شما متصل می‌شود و از یک باتری قابل تعویض به عنوان منبع انرژی بهره می‌برد. گستره دینامیکی این میکروفون ۷۶ دسی بل است و آستانه دیستروشن آن نیز به ۱۰۰ دسی بل می‌رسد. از این محصول می‌توان برای انجام کارهایی نظیر تولید محتوا، کلاس‌های آنلاین و تماس‌های ویدیویی استفاده کرد.

میکروفن یقه ای کامیکا مدل SIG.LAV V03

میکروفون یقه‌ای مدل BY-M1DM

میکروفون یقه‌ای

اگر به دنبال خرید محصولی ارزان‌قیمت‌تر و در عین حال باکیفیت برای ضبط صدا هستید، می‌توانید میکروفون یقه‌ای مدل BY-M1DM را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های خرید خود از فروشگاه آنلاین دیجی کالا در نظر بگیرید. این محصول که امتیاز بسیار خوبی از نگاه کاربران دیجی کالا به دست آورده، حدود ۲۵۰ گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به ۱۵x۵x۱۵ میلی‌متر می‌رسد. این میکروفون شرکت بویا با گیره‌ای که روی آن نصب شده، به راحتی به لباس کاربران متصل می‌شود و به ضبط صدای آن‌ها با کیفیت بسیار خوب می‌پردازد.

برای این میکروفون یقه‌ای، یک جک ۳.۵ میلی‌متری صدا در نظر گرفته شده که هم به عنوان رابط و هم به عنوان منبع تغذیه‌ی میکروفون عمل می‌کند. گستره دینامیکی این میکروفون ۳۰ دسی بل است و آستانه دیستروشن آن نیز به ۱۰۰ دسی بل می‌رسد. برند بویا یک کاور محافظ را نیز درون جعبه‌ی این محصول قرار داده تا در صورت عدم استفاده از میکروفون آن را درون کاور قرار دهید. برای این محصول یک باتری یدک هم درون جعبه‌ی آن به چشم می‌خورد.

میکروفن یقه ای مدل BY-M1DM

میکروفون یقه‌ای سوندکو مدل CM Pro Plus

میکروفون یقه‌ایاز جمله پیشرفته‌ترین میکروفون‌های یقه‌ای موجود در فروشگاه آنلاین دیجی کالا که کاربران زیادی خرید آن را پیشنهاد داده‌اند می‌توان به میکروفون یقه‌ای سوندکو مدل CM Pro Plus اشاره کرد. این محصول حدود ۱۳۰ گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به ۱۳۰x۹۰x۴۰ میلی‌متر می‌رسد. با خرید این محصول در حقیقت شما صاحب دو میکروفون خواهید شد که برای انجام مصاحبه‌های پرسخ و پاسخ بسیار کاربردی خواهد بود. برای اتصال این میکروفون‌ها به لباس، دو عدد گیره‌ی فلزی بسیار مقاوم و باکیفیت استفاده شده که به خوبی روی یقه‌ی لباس متصل می‌شود و به هیچ عنوان تکان نمی‌خورد. همچنین یک منبع تغذیه با گیره فلزی در مسیر کابل این میکروفون به چشم می‌خورد که محل قرارگیری باتری و سوییچر استفاده از میکروفون را بر عهده دارد.

برای استفاده از میکروفون با گوشی هوشمند و لپ‌تاپ خود نیازی به اتصال باتری آن ندارید و تنها لازم است که آن را در حالت smart phone قرار دهید. اما برای بهره‌گیری از این محصول در دوربین و کامپیوتر باید باتری آن را متصل کرده و میکروفون را روی حالت camera تنظیم کنید. همچنین برای اتصال این محصول به اکو آمپلی فایر یا میکسرهای صوتی، باید از تبدیل‌های ۳.۵ و یا ۶.۵ میلی‌متری صدا استفاده کرده و آن را روی حالت camera قرار دهید. از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به کیف چرمی همراه برای نگه‌داری میکروفون و فیلتر نرم‌کنندگی صدای آن اشاره کرد.

میکروفن یقه ای سوندکو مدل CM Pro Plus

میکروفون یقه‌ای ینمای مدل R955S

میکروفون یقه‌ای

میکروفون یقه‌ای ینمای مدل R955S، با قابلیت‌های بسیار خوب و قیمت مناسبش توانسته نظر کاربران زیادی را در فروشگاه آنلاین دیجی کالا به خود جلب کند. این میکروفون سیم بسیار بلندی (حدود ۶ متر) دارد تا افراد به راحتی بتوانند از آن در مکان‌های مدنظر خود بهره ببرند. این محصول از الگوی قطبی چند جهته امنی پشتیبانی کرده و این یعنی صدا را از همه جهات به میزان یکسان دریافت می‌کند. این الگو نسبت به سایر الگوهای قطبی کمترین حساسیت را به لمس و یا صدای باد دارد و بهترین پاسخ باس و همچنین صاف‌ترین پاسخ فرکانسی را به کاربران ارائه می‌دهد.

درگاه‌های اتصال این محصول دو عدد رابط ۳.۵ و ۶.۵ میلی‌متری صدا هستند و برای گزارشگران، خبرنگاران، سخنرانی زنده و استودیویی گزینه‌ی بسیار مناسبی به شمار می‌رود. گستره دینامیکی این میکروفون ۷۶ دسی بل است و آستانه دیستروشن آن نیز به ۱۰۰ دسی بل می‌رسد. این محصول از فیلتر نرم‌کنندگی صدا نیز بهره می‌برد.

میکروفون یقه ای ینمای مدل R955S

میکروفون یقه‌ای مدل m1 2022

6 26 jpg

میکروفون یقه‌ای مدل m1 2022، یکی از اقتصادی‌ترین میکروفون‌های پیشنهادی کاربران دیجی کالا است که حدود ۴۰۰ گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به حدود ۱۳x۴x۱۴ میلی‌متر می‌رسد. این محصول از نوع میکروفون‌های کندنسر الکترونیکی به شمار می‌رود و برای تبدیل انرژی آکوستیکی به انرژی الکتریکی، به جای استفاده از تغییرات مغناطیسی (الکترومغناطیسی)، از تغییرات ولتاژ (الکتروستاتیکی) بهره می‌برد. این میکروفون یقه‌ای کابل بسیار بلندی دارد که می‌تواند برای انجام کارهایی نظیر مصاحبه و تهیه‌ی گزارش بسیار مفید و کاربردی باشد.

میکروفون یقه‌ای مدل m1 2022، از یک باتری به عنوان منبع انرژی استفاده می‌کند. این محصول کیفیت بسیار خوبی دارد و صدا را به بهترین شکل ممکن ضبط می‌کند. این میکروفون را می‌توانید به دستگاه‌های صوتی نیز متصل کنید. یک کیف نیز درون جعبه‌ی این محصول قرار گرفته که می‌توانید از آن برای نگهداری بهتر میکروفون بهره ببرید.

میکروفون یقه ای مدل m1 2022

میکروفون یقه‌ای کیس فایر مدل F-A1

7 18 jpg

میکروفون یقه‌ای کیس فایر مدل F-A1، از جمله میکروفون‌های کندنسر باکیفیت فروشگاه آنلاین دیجی کالا محسوب می‌شود و بسیاری از کاربران خرید آن را پیشنهاد کرده‌اند. این محصول برند کیس فایر حدود ۱۱۲ گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به حدود ۶۰۰۰x۱۵x۱۵ میلی‌متر می‌رسد. این شرکت، یک گیره‌ی پلاستیکی بسیار مقاوم را درون جعبه‌ی این میکروفون تعبیه کرده که به راحتی به یقه‌ی کاربران متصل می‌شود و در هیچ شرایطی تکان نمی‌خورد. جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و یک باتری به عنوان منابع انرژی این میکروفون در نظر گرفته شده‌اند که در شرایط مختلف می‌توان از آن‌ها بهره برد. برای مثال برای استفاده از میکروفون در گوشی‌های هوشمند نیازی به استفاده از باتری ندارید و تنها لازم است تا میکروفون را روی حالت SmartPhone قرار داده و آن را به گوشی خود متصل کنید.

اما برای بهره‌گیری از این محصول در دوربین و کامپیوتر باید باتری آن متصل کرده و میکروفون را روی حالت camera قرار دهید. فرکانس پاسخ‌گویی این محصول به ۶۵-۱۸۰۰۰ هرتز می‌رسد و نسبت سیگنال به نویز ۳۰ دسی بل دارد. درون جعبه‌ی این میکروفون، یک رابط تبدیل جک ۶.۵ میلی‌متری صدا نیز قرار گرفته که برای اتصال میکروفون به دستگاه‌های دارای این درگاه می‌توان از بهره برد. این محصول فیلتر نرم‌کنندگی صدا نیز دارد.

میکروفن یقه ای کیس فایر مدل F-A1

میکروفون یقه‌ای سوندکو مدل CM Pro

8 18 1 jpg

محصولی دیگر از برند موفق سوندکو یعنی میکروفون یقه‌ای مدل CM Pro به پیشنهاد کاربران فروشگاه آنلاین دیجی کالا در این لیست قرار گرفته است. این میکروفون یقه‌ای وزن بسیار سبک ۱۰۰ گرمی دارد و به هیچ عنوان در هنگام استفاده حرکت کاربران را محدود نمی‌کند. ابعاد این محصول نیز به ۱۳۰x۹۰x۴۰ میلی‌متر می‌رسد. این میکروفون یقه‌ای صدا را با بهترین کیفیت ممکن، شفاف و بدون نویز ضبط می‌کند و با اکثر دستگاه‌های هوشمند و دیجیتال سازگار است. میکروفون یقه‌ای سوندکو مدل CM Pro کابل بسیار بلندی دارد و گیره‌ی فلزی متصل شده به آن، از روی لباس کاربران تکان نمی‌خورد.

اگر قصد استفاده از میکروفون با گوشی هوشمند و لپ‌تاپ خود را دارید، هیچ نیازی به اتصال باتری آن خواهید داشت و تنها لازم است که آن را در حالت smart phone قرار دهید. اما برای بهره‌گیری از این محصول در دوربین و کامپیوتر باید باتری آن را متصل کرده و میکروفون را روی حالت camera تنظیم کنید. درون جعبه‌ی این محصول یک مبدل جک ۶.۵ میلی‌متری صدا نیز تعبیه شده که با استفاده از قادر خواهید بود میکروفون را به اکو آمپلی فایر یا میکسرهای صوتی متصل نمایید. این محصول از الگوی قطبی چند جهته امنی پشتیبانی کرده و این یعنی صدا را از همه جهات به میزان یکسان ضبط می‌کند. از دیگر مشخصات قابل ملاحظه‌ی این میکروفون می‌توان به فرکانس پاسخ‌گویی ۶۵ الی ۱۸ کیلو هرتز، فیلتر نرم‌کنندگی صدا و کیف چرمی برای نگهداری از آن اشاره کرد.

میکروفن یقه ای سوندکو مدل CM Pro

میکروفون یقه‌ای جیتک مدل GT-M1

میکروفون یقه‌ای

میکروفون یقه‌ای جیتک مدل GT-M1، یکی دیگر از محصولات پیشنهادی کاربران است که حدود ۱۰۰ گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به ۸۸ گرم می‌رسد. این محصول بسیار بادوام و قیمت‌مناسب از نوع میکروفون‌های کندنسر الکترونیکی محسوب می‌شود و از کپسول ضبط صدای باکیفیتی بهره می‌برد. این محصول فیلتر نرم‌کنندگی صدا نیز دارد. گیره‌ی این میکروفون نیز از جنس پلاستیک سخت تولید شده و به خوبی روی یقه‌ی لباس کاربران متصل می‌شود. این محصول برند جیتک برای اتصال به گوشی هوشمند شما نیازی به استفاده از باتری ندارد و تنها کاری که باید انجام دهید آن است که دکمه‌ی میکروفون را روی حالت SmartPhone قرار دهید.

اما اگر قصد دارید این محصول را به دوربین خود متصل کنید باید از باتری آن به عنوان منبع تغذیه بهره ببرید. فرکانس پاسخ‌گویی این محصول به ۶۵-۱۸۰۰۰ هرتز می‌رسد و نسبت سیگنال به نویز ۳۰ دسی بل دارد. درون جعبه‌ی این میکروفون، همچنین یک رابط تبدیل جک ۶.۵ میلی‌متری صدا نیز قرار گرفته که برای اتصال میکروفون به دستگاه‌های دارای این درگاه می‌توان از آن استفاده کرد.

میکروفن یقه ای جیتک مدل GT-M1

میکروفون یقه‌ای مدل K8

میکروفون یقه‌ایاگر در فکر خرید یک میکروفون یقه‌ای بی‌سیم و در عین حال قیمت مناسب هستید، کاربران دیجی کالا میکروفون یقه‌ای مدل K8 را برای خرید به شما پیشنهاد می‌کنند. این محصول وزن بسیار سبک ۸۰ گرمی دارد و ابعاد آن نیز به ۱۰۰x۵۰x۱۰۰ میلی‌متر می‌رسد. این میکروفون بی‌سیم با گیره‌ای بادوامی که دارد، به راحتی به لبه‌ی لباس و یا یقه‌ی آن متصل می‌شود و در صورت حرکت کاربران نیز هیچ مشکلی در فرآیند ضبط صدا ایجاد نمی‌کند.

این میکروفون باتری بسیار خوبی دارد و شارژدهی حدود ۱۰ ساعته را به کاربران ارائه می‌دهد. برد این محصول حدود ۵ متر است و با همه‌ی گوشی‌های هوشمند سازگاری دارد. درون جعبه‌ی این میکروفون مبدل آیفون و USB-C نیز وجود دارد. توجه داشته باشید که این میکروفون قابلیت اتصال به دوربین‌های فیلم‌برداری را ندارد. این محصول از قابلیت حذف نویز هوشمند پشتیبانی می‌کند و برای افرادی که قصد تولید محتوا را دارند، یک ابزار بسیار ضروری و در عین حال کارآمد به شمار می‌رود.

میکروفن یقه ای مدل K8

سخن پایانی

این روزها، استفاده از میکروفون‌های یقه‌ای برای حضور در جلسات و کلاس‌های آنلاین و شروع فعالیت‌هایی مانند تولید محتوا میان کاربران گسترش زیادی پیدا کرده است. در این مقاله، ۱۰ میکروفون یقه‌ای قیمت‌مناسب که از کاربران دیجی کالا امتیاز خوبی دریافت کرده‌اند را برای خرید و بررسی به شما معرفی کردیم تا اگر قصد خرید این دسته از محصولات را دارید، خرید لذت‌بخشی را از فروشگاه دیجی کالا تجربه کنید.

آیا شما از میکروفون‌های یقه‌ای استفاده می‌کنید؟ به نظر شما بهترین برند میکروفون یقه‌ای موجود در بازار کدام است؟ لطفاً اگر تجربه‌ای در این زمینه دارید، آن را با ما و سایر کاربران دیجی کالا مگ در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

میکروفن بی سیم مدل SK750 wireless microphone بسته 2 عددی

۱,۵۸۷,۰۰۰

۱,۵۴۷,۰۰۰

تومان

میکروفون یقه ای اینوی مدل YW-001

۱۱۳,۹۹۰

تومان

سوالات متداول

آیا استفاده از میکروفون‌های یقه‌ای در کیفیت صدا تأثیرگذار است؟

قطعاً. با خرید میکروفون یقه‌ای می‌توانید به‌راحتی صدا و فیلم خود را برای تولید محتوا، با وضوح صدای عالی ضبط کنید.

میکروفون یقه‌ای برای استفاده چه کسانی مناسب است؟

میکروفون‌های یقه‌‌ای برای خبرنگاران، مجریان ورزشی، سخنران‌ها، مجریان کنفرانس، برگزارکنندگان کلاس‌ها و جلسات آنلاین و همچنین تولیدکنندگان محتوا بسیار مناسب است.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.