ون کمپر همه کاره فولکس واگن رونمایی شد

شرکت خودروسازی فولکس واگن تایید کرده است که یک نسخه کمپر کالیفرنیا از مدل Multivan این شرکت را در اواخر سال جاری معرفی خواهد کرد. این خودرو به عنوان یک ون همه کاره شناخته می شود.

به گزارش سیناپرس، کارستن اینترا، مدیر عامل بخش خودروهای تجاری فولکس واگن، در کنفرانس مطبوعاتی سالانه این شرکت، از برنامه‌های خود برای رشد برند کالیفرنیا خبر داد.

وی در این رابطه گفت: ما می‌ خواهیم با مدل‌ های کمپر خود دامنه کسب ‌و کارمان  را گسترش دهیم و آنچه را که مردم واقعاً دوست دارند در محصولاتمان ارائه دهیم. این محصول احساس کالیفرنیا نام دارد. تجهیزات استفاده شده در این خودرو شامل خدمات دیجیتال است و این دقیقا همان چیزی است که ما در اواخر امسال برای آن برنامه ریزی می کنیم.

گفتنی است مولتی ون کالیفرنیا جایگزین فولکس واگن کالیفرنیا ۶.۱ فعلی خواهد شد که بر اساس پلتفرم یک وانت ساخته شده است.

این محصول نشان دهنده تغییر در خط تولید خودروهای تجاری این برند بوده و زیربنای Transporter را به نفع پلت فرم MQB که زیربنای اکثر خودروهای فولکس واگن است، از بین برد.

اینترا گفت در ادامه توضیحاتش گفت: شرکت فولکس واگن هنوز هیچ جزئیاتی از مولتی ون کالیفرنیا تایید نکرده است، اما ممکن است محصول فوق، تنها ون کمپر هیبریدی پلاگین در فروش باشد. در مورد فولکس واگن ID Buzz California که بازار مدت ها در انتظار ارائه آن بود، باید اذعان داشت که این خودرو در سال ۲۰۲۵ و پس از عرضه یک مدل شاسی بلند در اواخر سال جاری وارد بازار خواهد شد.

این نوع خودرو  LWB  که قرار است انعطاف پذیری بیشتری را نسبت به مدل فعلی ارائه دهد، علاوه بر اروپا، در ایالات متحده نیز فروخته خواهد شد.

رئیس تحقیق و توسعه فولکس واگن، کای گرونیتز، قبلاً به رسانه ها گفته بود که  این ون همه کاره جدید، سه ردیف و هفت صندلی خواهد داشت و می‌توانید همه آن‌ها را از پشت بیرون بکشید و تجهیزات کمپر را جایگزین آن کرده و همچنین صندلی‌ های راننده و کمک نیز چرخان هستند.

به گزارش سیناپرس، در خاتمه گفتنی است شرکت فولکس واگن تایید کرد که در اواخر امسال یک نسخه ID Buzz GTX متمرکز بر عملکرد نیز رونمایی خواهد شد که ۳۳۵ اسب بخار قدرت داشته و فضای داخلی سفارشی ارائه می ‌کند.

مترجم: رضوان خندان

منبع: autocar

نوشته ون کمپر همه کاره فولکس واگن رونمایی شد اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

فالو آس ایف وی آر ترو
icon Follow en US
Pin Share

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

RSS
Follow by Email
Copy link