یک کارگردان خلاق دیگر مجموعه Battlefield از الکترونیک آرتز جدا شد

یک کارگردان خلاق دیگر مجموعه Battlefield از الکترونیک آرتز جدا شد

پس از جدایی مارکوس لیتو، نوبت به یک کارگردان خلاق دیگر از مجموعه Battlefield رسید که از این فرنچایز و الکترونیک آرتز جدا شود.

<!–

–>

کریگ موریسون در تابستان ۲۰۲۱ به‌عنوان کارگردان خلاق به فرنچایز Battlefield پیوست و در دسامبر ۲۰۲۲ نیز به‌عنوان جانشین لارس گوستافسون، سمت کارگردان خلاق استودیو DICE را بر عهده گرفت. اما اکنون صفحه لینکدین موریسون نشان می‌دهد که او در فوریه ۲۰۲۴ این تیم را ترک کرده و به Blue Scarab Entertainment پیوسته است.


مطلب پیشنهادی:معرفی سریع‌ترین بازیکن‌های FC 24سرعت می‌تواند سرنوشت یک بازی را عوض کند!
معرفی سریع‌ترین بازیکن‌های FC 24معرفی سریع‌ترین بازیکن‌های FC 24

این حکم دومین دفعه‌ای را دارد که یک کارگردان خلاق از مجموعه بتلفیلد جدا می‌شود. همین دو هفته پیش بود که که مارکوس لیتو، کارگردان خلاق استودیو Ridgeline Games نیز از تیم جدا شد. مدت کوتاهی پس از این جدایی نیز الکترونیک آرتز اعلام کردکه ۶۷۰ نفر از نیروهای خود را تعدیل می‌کند و در راستای همین تعدیل، ریجلاین گیمز هم بسته شد.

یک کارگردان خلاق دیگر مجموعه Battlefield از الکترونیک آرتز جدا شد - ویجیاتویک کارگردان خلاق دیگر مجموعه Battlefield از الکترونیک آرتز جدا شد - ویجیاتو

لارا میل، مدیر بخش سرگرمی الکترونیک آرتز، درباره جدایی لیتو گفته بود:

مارکوس لیتو اخیرا یک تصمیم شخصی گرفت که از پروژه جدا شود. برای اطمینان از ادامه روند کار بدون وقفه، ما بلافاصله مدیران Criterion را برای نظارت روی کار بخش تک‌نفره منصوب کردیم.

در راستای این تغییر، ما فعالیت Ridgeline را به عنوان یک استودیو مستقل در سیاتل می‌بندیم و برخی از اعضای تیم آن را به Ripple Effect می‌بریم. آن‌ها به همکاری با تیم‌های DICE و Ripple و Criterion ادامه می‌دهند تا بتلفیلد بعدی را بسازند.

این خبر ابتدا توسط تام هندرسون از رسانه Insider Gaming اعلام شد. هندرسون در خبر خود اعلام کرد که در حال بررسی وضعیت عجیب مجموعه بتلفیلد است و می‌خواهد گزارشی درباره آن تهیه کند.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۴۷ ویجیاتو؛ آیا بدترین بازی‌های تاریخ را می‌شناسید؟تمشک‌‌ طلایی بدترین بازی‌های تاریخ!
کوییز ۴۷ ویجیاتو؛ آیا بدترین بازی‌های تاریخ را می‌شناسید؟کوییز ۴۷ ویجیاتو؛ آیا بدترین بازی‌های تاریخ را می‌شناسید؟


بازی های موبایلی چطوری ما رو گول می‌ زنن؟

یک کارگردان خلاق دیگر مجموعه Battlefield از الکترونیک آرتز جدا شد - ویجیاتویک کارگردان خلاق دیگر مجموعه Battlefield از الکترونیک آرتز جدا شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.