نقشه راه PUBG برای ۲۰۲۴ شامل محیط‌های تخریب‌پذیر می‌شود

نقشه راه PUBG برای ۲۰۲۴ شامل محیط‌های تخریب‌پذیر می‌شود

به تازگی کرافتون از نقشه راه بازی پابجی (PUBG) برای ادامه سال ۲۰۲۴ رونمایی کرده که شامل تغییرات هیجان‌انگیز و مهمی می‌شود.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Red Dead Online بدانیدغرب، آنلاین و وحشی!
۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Red Dead Online بدانید۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Red Dead Online بدانید

توسعه‌دهندگان اخیرا طی یک ویدیو ۲۴ دقیقه‌ای از برنامه‌های خود برای سال جاری میلادی گفتند که یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن اضافه شدن محیط‌های تخریب‌پذیر به دنیای PUBG است. توضیحات سایت رسمی بازی نیز اینگونه از قابلیت هیجان‌انگیز تخریب‌پذیری می‌گوید:

با اضافه شدن این قابلیت برای بازیکنان تا بتوانند با استراتژی دقیق بخش‌هایی از یک ساختمان را تخریب کنند، آن‌ها قادر خواهند بود به روش‌های نوینی برای دفاع و حمله دست بزنند. ما امیدوار هستیم این قابلیت فراتر از تخریب ظاهری محیط‌ها پیش برود و بازی با لایه‌های جدیدی از تاکتیک و استراتژی غنی شود.

انتظار می‌رود این عناصر «تخریبی» پویایی بیشتری به بازی ببخشد و شرایط غیرقابل پیش‌بینی بیشتری ایجاد نماید؛ اینگونه بازیکنان مجبور می‌شوند انعطاف‌پذیری بیشتری به خرج دهند و وابسته به شرایط استراتژی‌های تازه‌ای برای خود ترسیم نمایند.

پابجیپابجی

قابلیت تخریب‌پذیری قرار است همراه با آپدیت ماه آپریل به PUBG اضافه شود و در آینده می‌توانیم منتظر بهبودها و جزئیات بیشتر برای آن باشیم.

از جمله دیگر برنامه‌های کرافتون برای پابجی در سال ۲۰۲۴ می‌توان به آپدیت‌های مرتبط با گان‌پلی که هر دو ماه یک بار منتشر می‌شوند و همچنین همکاری‌ها، محتوا و بهبودهای متعدد در زمینه‌های مچ‌میکنیگ و غیره اشاره داشت.

از سوی دیگر بتل رویال محبوب کرافتون قرار است طی سال جاری میلادی به موتور قدرتمند Unreal Engine 5 کوچ کند که قطعا یک تغییر اساسی و حیاتی در بازی خواهد بود.


مطلب پیشنهادی:مصرف اینترنت بازی‌های آنلاین چقدر است؟برای آن‌هایی که می‌خواهند سر از راز خالی شدن حجم اینترنتشان در آورند
مصرف اینترنت بازی‌های آنلاین چقدر است؟مصرف اینترنت بازی‌های آنلاین چقدر است؟


بازی های موبایلی چطوری ما رو گول می‌ زنن؟

مدیرعامل سابق اکتیویژن در فکر خرید تیک تاک است - ویجیاتومدیرعامل سابق اکتیویژن در فکر خرید تیک تاک است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.