یوبی‌سافت بازی Star Wars خود را در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر می‌کند

خبرگزاری «کوتاکو» (Kotaku) اعلام می‌کند بازی جهان آزاد «جنگ ستارگان» (Star Wars) که شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) وظیفه ساخت آن را برعهده دارد، در اوایل سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود. استودیو Lucasfilm Games همچنین در توسعه این بازی به «یوبی‌سافت» کمک می‌کند.

منابع نزدیک به خبرگزاری Kotaku از برنامه‌های آینده شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) پرده‌برداری کرده‌اند. در گزارش مالی اخیر «یوبی‌سافت»، این ناشر فرانسوی قصد دارد عناوین بزرگی را در سال مالی آینده روانه بازار کند. گفتنی است عناوینی نظیر «اساسینز کرید: سراب» (Assassin’s Creed: Mirage)، «آواتار: مرزهای پاندورا» (Avatar: Frontiers of Pandora)، «اسکال اند بونز» (Skull and Bones)، «رینبو سیکس موبایل» (Rainbow Six Mobile) و یک بازی «بزرگ» معرفی‌نشده قرار است در سال آینده منتشر شوند.

همکاری استودیو Lucasfilm Games در توسعه بازی جهان-آزاد Star Wars

Kotaku مدعی است این بازی «بزرگ» همان عنوان جهان-آزاد از فرانچایز «جنگ ستارگان» (Star Wars) است که توسط استودیو Ubisoft Massive ساخته می‌شود. این رسانه اعلام می‌کند بازی Ubisoft’s Star Wars در بازه زمانی آوریل ۲۰۲۴ یا مارس ۲۰۲۵ عرضه می‌شود. اما «یوبی‌سافت» تمام تلاش خود را می‌کند تا انتشار را به اوایل سال ۲۰۲۴ بیندازد. خبر ساخت بازی جهان-آزاد Star Wars در ژانویه سال ۲۰۲۱ منتشر شد. این بازی قرار است با همکاری LucasFilm Games نیز توسعه یابد. «جولیان گرتی»، دستیار کارگردان استودیو LucasFilm Games درباره بازی Star Wars می‌گوید:

دنیای جنگ ستارگان منبعی متحیرکننده از انگیزه برای تیم‌های ما جهت نوآوری و پیشبرد مرزهای رسانه‌ای ما است.

از سوی دیگر، «ایو گیلمو»، مدیر عامل شرکت Ubisoft در بیانیه‌ای پیرامون ساخت بازی Star Wars گفت:

خلق جهان‌ها، شخصیت‌ها و داستان‌های جدید که به بخش‌های ماندگار داستان جنگ ستارگان تبدیل می‌شوند، فرصتی باورنکردنی برای ما است. ما هیجان‌زده هستیم که استودیوی Ubisoft Massive با Lucasfilm Games همکاری نزدیکی دارد تا یک ماجراجویی اصلی جنگ ستارگان را ایجاد کند که متفاوت از هر کاری که قبلا انجام شده است.

بازی جهان آزاد Star Wars

در دسامبر سال گذشته، استودیو Ubisoft Massive Entertainment اعلام کرد به چند پلی‌تستر برای بررسی یک بازی نیاز دارد. این اعلامیه بدین معنا است که استودیو مذکور یک محصول قابل‌بازی را در اختیار دارد. «گرتی» در ابتدای سال جاری، در توییتر خود خبری از ساخت بازی Star Wars منتشر کرد و گفت سال ۲۰۲۳ برای عرضه این عنوان بسیار «بزرگ» خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا پروژه جهان-آزاد Star Wars شرکت Ubisoft در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.