مقایسه عملکرد باتری آیفون ۱۴ پرو مکس، S23 اولترا، پیکسل ۷ پرو و وان پلاس ۱۱

nnfwF9w6J0w HD

باتری یکی از اصلی‌ترین مشخصه‌های گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید که عملکرد آن می‌تواند در تصمیم خریداران در انتخاب نقش داشته باشد. از همین رو، امروز تصمیم گرفتیم تا مقایسه عملکرد باتری پرچمداران فعلی بازار، یعنی آیفون ۱۴ پرو مکس اپل، گلکسی S23 اولترا سامسونگ، پیکسل ۷ پرو گوگل و وان پلاس ۱۱ را با شما به اشتراک بگذاریم.

گوشی‌های پرچمدار این روزها به طور معمول از باتری‌های بزرگی بهره می‌برند. با این وحود، عملکرد شارژدهی آن‌ها مشابه یکدیگر نیست. یکی دیگر از تفاوت‌های این گوشی‌ها در سرعت شارژ است. به عنوان مثال شرکت‌هایی مانند وان‌پلاس شارژرهای ۸۰ واتی برای محصولات خود در نظر می‌گیرند، در حالیکه برندهایی مانند گوگل و اپل همچنان شارژرهایی با سقف سرعت ۲۰ تا ۲۵ وات را برای گوشی‌های گران‌قیمت خود ارائه می‌کنند.

مقایسه عملکرد باتری پرچمداران بازار

برای آنکه درک بهتری از وضعیت شارژ و دشارژ باتری گوشی‌های پرچمدار بازار و اختلاف میان عملکرد آن‌ها داشته باشیم، کانال یوتیوب Phonebuff دست به ابتکار جالبی زده است. او پس از خالی کردن باتری گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو مکس، S23 اولترا، پیکسل ۷ پرو و وان پلاس ۱۱ و رساندن شارژ آن‌ها به صفر درصد، تمامی آن‌ها را به مدت ۱۰ دقیقه با شارژرهای اختصاصی خودشان شارژ کرد. سپس یک سری فعالیت مشابه بر روی تمامی گوشی‌ها انجام داد تا حالتی مانند فعالیت روزمره کار با گوشی را شبیه‌سازی کند.

هدف از انجام این عملیات این است که ببینیم کدام گوشی با ۱۰ دقیقه شارژ می‌تواند زمان بیشتری دوام بیاورد و پاسخگوی نیاز کاربر باشد. نتایجی که در این تست ثبت می‌شود قابل توجه و اختلاف‌ها معنی‌دار است. به همین خاطر، از شما دعوت می‌کنیم ویدئوی این مقایسه را مشاهده بفرمایید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.