آپدیت جدید گوشی‌ شیائومی ۱۳ اولترا؛ عملکرد گیمینگ و عمر باتری بهبودیافته

شیائومی ۱۳ اولترا جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار این برند است که مجهز به بهترین سیستم دوربین در کلاس خود و صفحه‌نمایشی قدرتمند است. این گوشی مجموعه‌ای ایده‌آل با پردازنده قدرتمند، شارژ سریع و عمر باتری مناسب ارائه می‌دهد. شیائومی این دستگاه را به‌عنوان یک گوشی گیمینگ تبلیغ نمی‌کند، اما پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲، شیائومی ۱۳ اولترا را قادر می‌سازد که حتی از سخت‌ترین بازی‌ها نیز پشتیبانی کند. حالا شیائومی برای بهبود تجربه کاربری، آپدیت جدیدی را برای ۱۳ اولترا منتشر کرده است که برخی از مشکلات مربوط به نرخ به‌روزرسانی را برطرف کرده و عمر باتری را بهبود می‌بخشد.

ویژگی‌های بهبودیافته شیائومی ۱۳ اولترا

آپدیت جدید برای دستگاه‌های شیائومی ۱۳ اولترا موجود در چین منتشر می‌شود. ناگفته نماند که این گوشی هوشمند هنوز در بازار جهانی موجود نیست. آپدیت جدید این گوشی مشکل نرخ‌ فریم غیرعادی دستگاه را که پس‌ از باز‌شدن میکروفون بازی رخ می‌داد، برطرف کرده است. ظاهراً این اشکال باعث می‌شد که با استفاده از میکروفون هنگام باز‌شدن یک بازی، نرخ فریم کاهش یابد. به‌روزرسانی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اخیر این باگ را برطرف می‌کند و تضمین می‌کند که نرخ فریم حتی زمانی که میکروفون در حال استفاده است، ثابت می‌ماند.

آپدیت گوشی‌ شیائومی 13 اولترا: عملکرد گیمینگ و عمر باتری بهبودیافته

علاوه بر این، به‌روزرسانی جدید شیائومی ۱۳ مشکل نمایش بی‌موقع هشدار داغ‌کردن دستگاه را رفع می‌کند. در حال حاضر، این پیام تنها زمانی نشان داده می‌شود که گوشی بیش‌ از حد گرم شده باشد. لازم به ذکر است که مشکل مصرف برق غیرعادی CPU و بهینه‌سازی عمر باتری نیز برطرف شده است. در کنار رفع این اشکالات، آپدیت اخیر این گوشی پرچمدار شامل وصله‌ امنیتی می ۲۰۲۲ نیز می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.