گیگابایت از کارت گرافیک GeForce RTX 4080 SUPER Xtreme ICE رونمایی کرد

به تازگی اخبار جدیدی به گوش می‌رسد که بر اساس آن‌ها، AORUS (برند زیرمجموعه شرکت گیگابایت) از کارت گرافیک جدید GeForce RTX 4080 SUPER Xtreme ICE خود رونمایی کرده است. این کارت گرافیک جدید از بالاترین اورکلاک در بین تمامی نسخه‌های ۴۰۸۰ SUPER پشتیبانی می‌کند.

تلفیق طراحی زیبا و کارایی:

مدتی است که می‌دانیم AORUS روی سری جدید «ICE» کار می‌کند که طراحی زیبا و تماماً سفید رنگ را به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد نسخه پرچمدار این سری کارت گرافیک، اکنون با نام GeForce RTX 4080 SUPER Xtreme ICE معرفی شده است که طراحی بسیار عالی و چشم نوازی را به نمایش می‌گذارد. برخی از ویژگی‌های برجسته این کارت گرافیک جدید عبارتند از:

  •  بالاترین سرعت کلاک هسته و TOPهای هوش مصنوعی در بین کارت گرافیک RTX 4080 SUPER موجود در بازار
  • سیستم خنک کننده نهایی – سیستم خنک کننده Windforce با فن Bionic Shark، چرخش جایگزین، محفظه بخار، لوله حرارتی، خنک کننده صفحه نمایش RGB Halo
  • نمای لبه LCD
  • صفحه پشتی فلزی محافظ با نورپردازی RGB
  • بایوس دوگانه
  • گارانتی ۴ ساله
شرکت AORUS از کارت گرافیک GeForce RTX 4080 SUPER Xtreme ICE رونمایی کرد

در رابطه با این کارت گرافیک جدید باید گفت که، شما با داشتن این محصول یک خنک‌کننده AORUS Xtreme را دریافت خواهید کرد که طراحی Windforce را با سه فن Bionic Shark ترکیب می‌کند. این فن‌ها دارای حالت چرخش متناوب هستند و هوا را به سمت یک مجموعه هیت سینک بزرگ که با یک محفظه بخار و چندین لوله حرارتی ساخته شده است، می‌راند. به علاوه کارت گرافیک AORUS GeForce RTX 4080 SUPER Xtreme ICE دارای یک LCD در لبه‌ی پوشش خود است و نور پس زمینه با پوشش کامل را ارائه خواهد کرد. همچنین صفحه پشتی، صفحه برجسته RGB جانبی و فن‌ها دارای LEDهای RGB برای جلوه نور عالی هستند. علاوه بر این، طراحی این کارت گرافیک کاملاً سفید است که به آن جلوه و ظاهری عالی می‌دهد.

شرکت AORUS از کارت گرافیک GeForce RTX 4080 SUPER Xtreme ICE رونمایی کرد
منبع تصویر: I_Leak_VN

مشخصات کارت گرافیک GeForce RTX 4080 SUPER Xtreme ICE: یک محصول با نسخه محدود و اورکلاک ۱۵۰ مگاهرتز است

لازم به ذکر است که کارت گرافیک GeForce RTX 4080 SUPER Xtreme ICE شرکت گیگابایت دارای چیپ گرافیکی AD103-400 با ۱۰۲۴۰ هسته است و از ۱۶ گیگابایت حافظه GDDR6X با سرعت ۲۲.۵ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند، همچنین سریعترین نسخه RTX 4080 با اورکلاک کارخانه‌ای پیشفرض ۱۵۰ مگاهرتز محسوب می‌شود. این کارت گرافیک از بوست کلاک ۲۷۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند که بسیار قابل توجه است. به علاوه توان این کارت گرافیک از طریق یک دوشاخه ۱۲V-2×۶ تامین خواهد شد.

علاوه بر این، کارت گرافیک AORUS GeForce RTX 4080 SUPER Xtreme ICE یک محصول با نسخه محدود است که تنها در تعداد ۳۰۰ دستگاه موجود خواهد بود. این یک بسته ترکیبی ویژه است که از مادربرد Z790X Xtreme ICE، همچنین AORUS 1000W Platinum PG5 PSU و AORUS Waterforce X II ICE 360 تشکیل شده است. هر کارت گرافیک دارای صفحه با لبه طلایی است که شماره کارت گرافیک (#۰۰۰ از ۳۰۰) را ذکر می‌کند.

قیمت کارت گرافیک:

با توجه به اینکه کارت گرافیک RTX 4080 SUPER دارای قیمت پیشنهادی ۹۹۹ دلار آمریکا است، می‌توان انتظار داشت که این کارت گرافیک پرچمدار با بها تمام شده در حدود ۱۳۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار آمریکا به فروش برسد، در حالی که قیمت ترکیبی به طور کلی باید بین ۳ تا ۴ هزار دلار باشد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.