تماشا کنید: بازی جدید استودیو Nightdive با نام PO’ed معرفی شد

استودیو Nightdive با انتشار تریلری اعلام کرد ریمستر بازی کلاسیک PO’ed در آینده نزدیک برای تمامی پلتفرم‌ها روانه بازار می‌شود. PO’ed یک عنوان شوتر اول شخص نوستالژیک است که در سال ۱۹۹۵ عرضه شده بود. بازیکنان در بازی PO’ed کنترل یک سرآشپز عصبانی را برعهده می‌گیرند که سفینه‌اش توسط موجودات بیگانه دزدیده شده است.

طبق جدیدترین گزارش، بازی PO’ed: The Definitive Edition با گرافیک بهبودیافته، نرخ فریم افزایش‌یافته، کنترل بازتعریف‌شده و همراه با قابلیت anti-Aliasing برای کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) و PC (از طریق استیم) منتشر می‌شود. بازی PO’ed از عناصر گیم پلی بازی‌های «دووم» (Doom) و «لرزش» (Quake) الهام گرفته است.

بازی PO'ed

تاریخ دقیق عرضه ریمستر بازی PO’ed؛ نبرد سرآشپز با موجودات بیگانه!

عنوان PO’ed دارای ۲۵ مرحله سه‌بعدی و همراه با ۱۶ نوع دشمن برای مبارزه خواهد بود. بازیکنان می‌توانند طیف گسترده‌ای از اسلحه‌های مختلف – از Power Drill گرفته تا Meat Seeker – را برای نابودی موجودات بیگانه استفاده کنند. این بازی در اواسط دهه ۹۰ میلادی منتشر شد؛ اما نتوانست به مانند عناوین DOOM، QUAKE، HEXEN و Duke Nukem 3D مورد توجه گسترده منتقدان و بازیکنان قرار بگیرد.

بازسازی عنوان فوق‌الذکر توسط استودیو Nightdive فرصتی خوبی خواهد بود تا بازیکنان بتوانند این اثر کلاسیک را تجربه کنند. استودیو Nightdive هنوز تاریخ عرضه دقیق بازی PO’ed: The Definitive Edition را مشخص نکرده است. اما پیش‌بینی می‌شود این ریمستر در اواخر سال جاری در دسترس گیمرها قرار گیرد. شما می‌توانید تریلر اولیه عنوان PO’ed را در پایین صفحه تماشا کنید:

نظر شما درباره بازی جدید استودیو Nightdive چیست؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.