سازندگان Helldivers 2 امیدوارند این فرنچایز به یکی از بزرگ‌ترین‌های سونی تبدیل شود

سازندگان Helldivers 2 امیدوارند این فرنچایز به یکی از بزرگ‌ترین‌های سونی تبدیل شود

موفقیت‌ها و عملکرد خوب بازی هل دایورز ۲ (Helldivers 2) همچنان ادامه دارد و حتی بهتر از انتظارات استودیو Arrowhead و کمپانی سونی به عنوان ناشر عمل کرده است. 

<!–

–>

یوهان پیلستد (Johan Pilested)، مدیرعامل استودیو Arrowhead و کارگردان Helldivers 2، امیدوار است که سری بازی هل دایورز به یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای سونی تبدیل شود. یوهان پیلستد در شبکه‌های اجتماعی رابطه خوبی با بازیکنان و طرفداران دارد و به شوخی به این اشاره کرد که نمی‌داند چرا بازی آن‌ها جز بزرگ‌ترین ای‌پی های سونی محسوب نمی‌شود.


مطلب پیشنهادی:چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه بر سر دو مردعنکبوتی خواهد آمد؟
چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟چه اتفاقاتی در کمیک پیش درآمد بازی Spider-Man 2 رخ می‌دهد؟

یکی از طرفداران به این شوخی واکنش نشان داد و به پیلستد گفت که Helldivers هنوز مسیر زیادی برای رسیدن به این مرحله دارد. خود یوهان پیلستد نیز با این موضوع موافق بوده، ولی امیدوار است که روزی هل دایورز به یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای سونی تبدیل شود. این اتفاق یکی از آرزوهای کودکی او را به واقعیت تبدیل می‌کند و دستیابی به آن به هیچ وجه غیرممکن نیست. 

بازی Helldivers بازی Helldivers

حدودا دو ماه از عرضه بازی Helldivers 2 به بازار گذشته و در این مدت ۸ میلیون نسخه فروش داشته است. هل دایورز ۲ همچنین تاکنون پرفروش بازی سال امریکا و محبوب‌ترین بازی سونی روی استیم نیز محسوب می‌شود. در این بازی اکشن، بازیکنان نقش سربازانی را برعهده خواهند داشت که تلاش می‌کنند تا در جنگ بین کهکشانی پیروز شوند. 

بازی Helldivers 2 هم‌اکنون برای پلی استیشن ۵ و پی‌سی در دسترس است.


مطلب پیشنهادی:بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2مرد عنکبوتی، شگفت‌انگیزتر از همیشه
بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2بازی اسپایدرمن ۲ | نقد و بررسی اختصاصی Marvel’s Spider-Man 2


چی شد که موجانگ یاد ماینکرفت افتاد؟

سازندگان Helldivers 2 امیدوارند این فرنچایز به یکی از بزرگ‌ترین‌های سونی تبدیل شود - ویجیاتوسازندگان Helldivers 2 امیدوارند این فرنچایز به یکی از بزرگ‌ترین‌های سونی تبدیل شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.