گوشی‌های سری P70 هواوی با تراشه کایرین ارتقایافته در وبسایت گیک‌بنچ رویت شدند

به‌نظر می‌رسد که جزئیات فاش شده درباره گوشی‌های سری P70 هواوی به تدریج در حال تکامل هستند و بر اساس آخرین اطلاعات، این گوشی‌ها طی ماه آوریل معرفی خواهند شد.

اکنون گوشی‌های هوشمند سری P70 در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده و برخی مشخصات کلیدی آنها فاش شده است. به بیان دقیق‌تر سه گوشی هوشمند هواوی با شماره مدل‌های AL80، AL10 و AL00 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده‌اند.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها مدل استاندارد هواوی P70 دارای شماره مدل ALT-AL10 بوده و در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات ۱۲۴۳ و ۳۸۴۰ را کسب کرده است. از سوی دیگر هواوی P70 پرو با شماره مدل ALN-AL80 در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به‌ترتیب امتیازات ۱۳۴۸ و ۴۱۱۴ را به خود اختصاص داده است.

جالب‌تر از همه اینکه امتیازات کسب شده توسط دستگاه با شماره مدل MNA-AL00 به میزان قابل‌توجهی بیش‌تر بوده و این مدل در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات ۱۷۸۴ و ۴۵۸۹ را کسب کرده است. بر اساس شایعات این دستگاه همان پیشرفته‌ترین عضو خانواده یعنی هواوی P70 Art خواهد بود.

گوشی‌های هواوی P70 و P70 پرو در وبسایت گیک‌بنچ

به‌نظر می‌رسد که مدل‌های AL10 و AL80 از تراشه کایرین ۹۰۰۰S استفاده می‌کنند. این تراشه پیش‌تر در گوشی میت ۶۰ پرو نیز به‌کار گرفته شده است. تراشه کایرین ۹۰۰۰S دارای پیکره‌بندی ۱۲ هسته‌ای شامل دو هسته با کارآیی بالا و فرکانس ۲.۶۲ گیگاهرتزی، شش هسته متوسط با فرکانس ۲.۱۵ گیگاهرتزی و چهار هسته کم‌مصرف با فرکانس ۱.۵۳ گیگاهرتزی است.

با این‌حال هواوی P70 Art با شماره مدل AL00 احتمالا از ورژن جدید تراشه کایرین استفاده خواهد کرد؛ چرا که CPU این تراشه از ساختار متفاوتی برخوردار خواهد بود. این تراشه مجهز به چهار هسته پردازشی با فرکانس ۲.۰۲ گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس ۲.۷۵ گیگاهرتز و یک هسته با فرکانس ۳.۱۹ گیگاهرتز است.

همچنین فهرست گیک‌بنچ نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند مجهز به حافظه رم ۱۲ گیگابایتی خواهد بود.

Huawei P70 Art Geekbench

Huawei P70 Art Geekbench

هواوی P70 Art در پایگاه داده گیک‌بنچ

صرفنظر از این موضوع، سه گوشی هوشمند با شماره مدل‌های مشابه ADY-AL10 (P70)، HBN-AL80 (P70 Pro) و HBP-AL00 (P70 Art) نیز در پایگاه داده آژانس رادیویی چین رویت شده‌اند.

یک افشاگر با شناسه Digital Chat Station با استناد به این فهرست ادعا کرده که مدل پایه هواوی P70 از ویژگی پیام‌رسانی ماهواره‌ای BeiDou پشتیبانی خواهد کرد؛ اما مدل‌های P70 پرو و P70 Art از قابلیت پیام‌رسانی Beidou و برقراری تماس ماهواره‌ای در بستر ماهواره Tiantong 1 پشتیبانی می‌کنند.

با نزدیک شدن به موعد زمانی احتمالی برای معرفی سری هواوی P70 انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد انتشار جزئیات جدید درباره این گوشی‌ها و زمان دقیق عرضه آنها به بازار باشیم.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.