گزارش: سونی بازی‌های فرست پارتی کوچک در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد کرد

گزارش: سونی بازی‌های فرست پارتی کوچک در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد کرد

جف گراب در آخرین پادکست Game Mess Mornings ادعا کرده که سونی تعدادی بازی کوچک فرست پارتی برای عرضه در سال ۲۰۲۴ آماده کرده است، از جمله یک بازی جدید Astro Bot.

<!–

–>

همانطور که قبلا گزارش شده بود، سونی برنامه‌ای برای عرضه دنباله‌های فرنچایز بزرگ تا مارس ۲۰۲۵ ندارد، اما گراب معتقد است که هنوز چند عنوان در مقیاس کوچک در سال میلادی جاری دریافت خواهیم کرد.

SIE در یک گزارش مالی گفت که هیچ دنباله‌ای از فرنچایز اصلی/دنباله‌ای از هیچ یک از استودیوهای انحصاری خود در سال جاری عرضه نمی‌کنند، بنابراین تا مارس ۲۰۲۵ عنوان جدیدی در راه نیست.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۴۲ ویجیاتو؛ چقدر با انحصاری‌های پلی‌استیشن آشنا هستید؟آشنایی با انحصاری‌های سونی در طی ۳۰ سال گذشته
کوییز ۴۲ ویجیاتو؛ چقدر با انحصاری‌های پلی‌استیشن آشنا هستید؟کوییز ۴۲ ویجیاتو؛ چقدر با انحصاری‌های پلی‌استیشن آشنا هستید؟

اما این بدان معنا نیست که آن‌ها بازی‌های زیادی از استودیوهای جدیدتر یا بازی‌های شریک از Square Enix یا شرکت‌های دیگر عرضه نمی‌کنند. گراب گفت: «آن‌ها احتمالا تعدادی بازی برای عرضه دارند. همچنین شنیدم که بازی‌های فرست پارتی کوچک‌تر مانند Astro وجود خواهند داشت».

سونیسونی

این موضوع مطمئنا با نحوه عملکرد سونی در سال ۲۰۲۴ تاکنون مطابقت دارد، مانند عرضه عناوین Helldivers 2، Rise of the Ronin و Stellar Blade. این شرکت همچنین Concord و Until Dawn را برای عرضه در سال جاری برنامه‌ریزی کرده است.

فراتر از آن، در سال ۲۰۲۴ سونی به انحصاری‌های ترد پارتی نیز تکیه کرده، مانند Final Fantasy 7 Rebirth که در فوریه عرضه شد و بازسازی Silent Hill 2 کونامی که ظاهرا قرار است امسال عرضه شود.

گراب قبلا اظهار داشت که سونی میزبان رویداد جدیدی در ماه می (اردیبهشت-خرداد) خواهد بود که به احتمال زیاد Silent Hill 2 Remake را در میان دیگر عناوین به نمایش خواهد گذاشت.


مطلب پیشنهادی:آموزش ساخت اکانت پلی استیشن ریجن ترکیهبازی‌های پلی استیشن را نصف قیمت بخرید!
آموزش ساخت اکانت پلی استیشن ریجن ترکیهآموزش ساخت اکانت پلی استیشن ریجن ترکیه


شرکتی که داره به تنهایی باعث نابودی صنعت گیم می‌شه ⁉️

بازی Hollow Knight: Silksong در کره جنوبی رده بندی سنی دریافت کرد - ویجیاتوبازی Hollow Knight: Silksong در کره جنوبی رده بندی سنی دریافت کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.