سامسونگ از فلسفه طراحی محصول خود برای سال ۲۰۳۰ رونمایی کرد

سامسونگ برنامه‌های بزرگی تا سال ۲۰۳۰ دارد. این شرکت کره جنوبی می خواهد تا سال ۲۰۳۰ به بزرگترین شرکت تولید تراشه‌های نیمه هادی جهان تبدیل شود. سامسونگ اکنون فلسفه طراحی محصول جدید خود را به اشتراک می‌گذارد که تا سال ۲۰۳۰ اجرایی خواهد شد.

در ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ (۲۸ فروردین)، غول کره‌ای چشم‌انداز خود را در هفته طراحی میلان ۲۰۲۴ به نمایش خواهد گذاشت.

سامسونگ از فلسفه طراحی محصول خود برای سال 2030 رونمایی کرد

TM Roh، مدیرعامل سامسونگ MX، سرمقاله جدیدی را برای افشای فلسفه طراحی محصول این شرکت تا سال ۲۰۳۰ و آنچه که تمایل به حل آن دارد، نوشته است. سامسونگ با فلسفه طراحی محصول جدید خود که Samsung Design Identity 5.0 نام دارد، ویژگی‌هایی ازجمله ضرورت، نوآوری و هماهنگی را پیش می‌گیرد.

مدیر ارشد این شرکت فاش کرد که سامسونگ بیش از ۱۵۰۰ طراح در هفت استودیو طراحی در سراسر جهان دارد. آن‌ها از فلسفه طراحی سامسو‌نگ – Inspired by Humans, Creating the Future – استفاده می‌کنند که از زمان آغاز به کار بخش موبایل آن در سال ۱۹۹۶ تغییر نکرده است. با این‌ حال، نحوه زندگی، تجربه زندگی و استفاده مردم از محصولات هر روز درحال تغییر است و سامسو‌نگ می‌خواهد استراتژی خود را برای آینده اصلاح کند.

با فلسفه طراحی جدید DI 5.0، این شرکت می‌خواهد محصولاتی با سه ویژگی طراحی ایجاد کند: ضرورت (Essential)، نوآوری (Innovative) و هماهنگی (Harmonious). سامسونگ می‌خواهد به هدف اصلی خود وفادار باشد، به نوآوری ادامه دهد و با سبک زندگی کاربر هماهنگی ایجاد کند.

ضرورت

با طراحی Essential، این شرکت می خواهد بر هدف اصلی محصولات خود تمرکز کند. به عنوان مثال، گلکسی S24 دارای طراحی نسبتاً ابتدایی با حاشیه‌های باریک است و از همان زبان طراحی برای بقیه گوشی‌های هوشمند گلکسی استفاده می‌شود. تلویزیون‌های سامسونگ دارای طراحی Infinity Air هستند که باعث می‌شود صفحه‌نمایش به گونه‌ای باشد که گویی در هوا شناور است. ماشین لباسشویی و خشک کن آن نیز دارای طراحی مینیمالیستی اما کم‌مصرف است.

نوآوری

طراحی Innovative در محصولات سامسونگ می‌تواند اشکال مختلفی مانند ترجمه زنده زبان در حین تماس در گلکسی S24، ارتقای مقیاس ۸K در تلویزیون های Neo QLED و جاروبرقی‌هایی که به‌طور خودکار نوع کف را تشخیص می دهند، داشته باشد.

هماهنگی

با طراحی Harmonious، این شرکت می‌خواهد از طریق SmartThings که همه محصولات سامسونگ را در یک سیستم واحد ادغام می‌کند، سادگی را به محصولات خود بیاورد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.