اولین تصاویر و ویدیوها از بازی کنسل شده Batman منتشر شدند

چند تصویر و ویدیو از بازی کنسل شده «بتمن» (Batman) از استودیو «مونولیث» (Monolith) در فضای مجازی پخش شده است. گفته می‌شود نام رمزی این بازی «پروژه آپولو» (Apollo Project) بوده و تصاویر مربوطه نشان می‌دهد که این بازی چه‌قدر پتانسیل داشته است. برای مطالعه ادامه خبر بازی کنسل شده Batman همراه ما باشید.

گویا شرکت «برادران وارنر» (Warner Bros) به دلیل توجه زیاد به سری «آرکام» (Arkham)، تصمیم به توقف تولید بازی Batman از استودیو Monolith Productions گرفت. گفتنی است استودیو Monolith بعدها عناصر این بازی کنسل شده را در عنوان «سایه موردور» (Shadow of Mordor) قرار داد.

مقایسه بازی کنسل شده Batman با سری Arkham

ما در بخشی از ویدیو منتشر شده می‌بینیم که شخصیت «بتمن» از سیستمی شبیه به سیستم «نمسیس» (Nemesis System) برای مقابله با دشمنان استفاده می‌کند. جالب است بدانید Nemesis System سپس در بازی Shadow of Mordor مورد استفاده قرار گرفت. ما شاهد ماشین «بتموبیل» در بازی کنسل Batman هستیم. به نظر می‌رسد که علاوه بر پرواز و، Batman قرار بود از «بتموبیل» برای گشت و گذار در شهر «گاتهام» (Gotham City) استفاده کند.

گویا بازی استودیو Monolith برخلاف عنوان Batman: Arkham Knight، شامل مبارزات طولانی با Batmobile نمی‌شده است. شاید تنها شباهت بازی کنسل شده Batman با سری Arkham، سیستم مبارزات آن باشد. البته سیستم مبارزات بازی Shadow of Mordor الهام گرفته از سری Arkham بوده است.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در زمستان امسال روانه بازار شد و نقدهای بسیار ضدونقیضی از سوی منتقدان دریافت کرد. استودیو Monolith هم‌اکنون روی توسعه بازی ابرقهرمانی Wonder Woman تمرکز دارد، این عنوان قرار است تنها از یک بخش داستانی سینگل‌پلیر پشتیبانی کند و خبری از محتویات «لایو سرویس» (Live Service) در آن نخواهد بود. شما می‌توانید ویدیو بازی کنسل شده بتمن را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.