کالکشن جذاب خودروهای بیل گیتس؛ از تسلا تا خودروی ۳۴۰ هزار دلاری رولز رویس

cover 63d92db1733fadf7488781a2

ویلیام هنری گیتس سوم معروف به بیل گیتس، متولد ۲۸ اکتبر سال ۱۹۵۵ در شهر سیاتل واشنگتن است. او یک کارآفرین، مدیر، برنامه‌نویس و فعال اجتماعی است که در طول دوران فعالیت خود، تأثیرات زیادی بر دنیای فناوری گذاشته است. ثروت گیتس که سال‌ها او را در صدر ثروتمندترین افراد جهان قرار داده، از دیگر دلایل شهرت او است.

او در مدت فعالیتش در مایکروسافت، سمت‌های شغلی گوناگونی اعم از مدیرعامل رئیس هیئت مدیره و رئیس دپارتمان معماری نرم‌افزار را بر عهده داشت. او همچنین یکی از پرکارترین نیکوکاران جهان محسوب می‌شود. اما امروز قصد نداریم به موفقیت‌های کاری و کارهای خیریه وی بپردازیم، بلکه می‌خواهیم سری به گاراژش بزنیم و خودروهایی موجود در آن را بررسی کنیم.

مانند بسیاری از میلیاردرها، او کلکسیون چشمگیری از ماشین‌ها دارد که فضای زیادی برای پارک اشغال می‌کنند. یکی از عمارت‌های وسیع او می‌تواند ۲۳ خودرو را در خود جای دهد. او همچنین دارای چهار جت خصوصی است که دو فروند از آن‌ها هواپیماهای لوکس (هر کدام ۷۰ میلیون دلار) هستند.

با نگاه به کلکسیون گیتس با خودروهایی مواجه شدیم که قدرتمند، زیبا، لوکس و حتی در بعضی مواقع عجیب‌وغریب بودند. برای بازدید از گاراژ یکی از ثروتمندترین ‌انسان‌های جهان تا انتهای این مقاله همراه زومیت باشید.

۱۰. پورشه ۹۵۹ اسپورت

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.