هوش مصنوعی تام هنکس جوان را دوباره به سینما می‌آورد!

tom hanks deep fake 63da3568733fadf7488788ab

گروهی که سال گذشته سایمون کاول را با کمک دیپ فیک بازسازی کردند، قصد دارند جوانی ستاره‌های فیلم فارست گامپ، تام هنکس و رابین رایت را بازسازی کنند.

هالیوود برای عقب نماندن از قافله‌ی هوش مصنوعی به‌دنبال استفاده از این فناوری برای ساخت فیلم است. براساس گزارش gizmodo، هالیوود قصد دارد فیلمی بسازد که مبتنی‌بر فناوری دیپ فیک و هوش مصنوعی خواهد بود.

شرکت جلوه‌های بصری متمرکز بر هوش مصنوعی Metaphysic در بیانیه‌ای که روز گذشته منتشر کرد، خبر از همکاری با شرکت تولید فیلم Mirmax برای ساخت فیلم Here به کارگردانی Robert Zemeckis داد که در آن ستارگانی ازجمله تام هنکس و رابین رایت نقش‌آفرینی می‌کنند. شرکت Metaphysic درادامه گفت از ابزار هوش مصنوعی خود برای جابه‌جایی چهره‌هایی با جزئیات دقیق تولیدشده توسط هوش مصنوعی و جوان‌سازی بازیگران در راستای داستان‌سرایی فیلم استفاده می‌کند.

اکثر نام‌های بزرگ فیلم محبوب فارست گامپ در سال ۱۹۹۴ گردهم آمدند تا در این فیلم جدید بازی کنند و اگر بدانید که منبع اصلی ساخت فیلم چقدر سورئال است، اوضاع عجیب‌تر نیز خواهد شد. داستان Here در اصل یک داستان مصور است که در سال ۱۹۸۹ میلادی (۱۳۶۷ خورشیدی) منتشر شد که بعدها ریچارد مکگوایر آن را در رمان تصویری ۳۰۰ صفحه‌ای خود با همین نام اقتباس کرد که در سال ۲۰۱۰ میلادی (۱۳۸۸ خ.) منتشر شد.

محور اصلی داستان کتاب حول گوشه‌ی اتاقی از یک خانه‌ی توصیف نشده می‌گذرد و پانل‌های کُمیک آن جزئیات همان فضا و مکان در میلیاردها سال پیش و هزاران سال آینده را نشان می‌دهد. پانل‌ها به‌ترتیب زمانی مرتب نشده‌اند و شخصیت‌ها فقط عکس‌های فوری در هر زمان هستند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.