کارگردان بازی جدید Battlefield از الکترونیک آرتز جدا شد

کارگردان بازی جدید Battlefield از الکترونیک آرتز جدا شد

Ridgeline Games روی بازی جدیدی از بتلفیلد (Battlefield) کار می‌کرد که اکنون کارگردان خود را از دست داده و مارکوس لیتو (Marcus Lehto) از استودیو جدا شده است. 

<!–

–>

مارکوس لیتو، کارگردان استودیو Ridgeline Games، تنها پس از ۲ سال کار با الکترونیک آرتز، از این شرکت جدا شده است. یکی از کاربران توییتر به اسم DANNYonPC متوجه جدایی مارکوس لیتو از استودیو ریجلاین شده است. این بازی‌ساز تمام اشارات به سری بازی Battlefield و Ridgeline Games را از صفحه فیسبوک خود حذف کرده است. 


مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه که باید از تغییرات فصل ۱۸ ایپکس لجندز بدانیدتغییرات اساسی یکی از لجندها
هر آن‌چه که باید از تغییرات فصل ۱۸ ایپکس لجندز بدانیدهر آن‌چه که باید از تغییرات فصل ۱۸ ایپکس لجندز بدانید

در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا لیتو خودش تصمیم به ترک استودیو گرفته یا از سوی EA اخراج شده است. پس از عرضه Battlefield 2042 الکترونیک آرتز تصمیم به تجدید ساختار در این فرنچایز گرفت و لیتو را استخدام کرد. وظیفه مارکوس لیتو ساخت یک تیم توسعه جدید در سیاتل بود تا محتوای داستان بیشتری را به دنیای Battlefield تزریق کنند. 

بازی Battlefieldبازی Battlefield

چند ماه نیز مشخص شد که این توسعه دهنده به عنوان کارگردان خلاق در استودیو ریجلاین مشغول شده است. لیتو چند هفته‌ای پیش نیز عکسی از استودیو و همکاران خود منتشر کرده بود که یعنی همه چیز به خوبی پیش می‌رفت. در حال حاضر سرنوشت پروژه این استودیو مشخص نیست ولی به نظر می‌رسد که فرد دیگری جیگزین لیتو شده است.

استودیوهای توسعه دهنده Battlefield هم‌اکنون مشغول توسعه تکنولوژی مناسب برای بازی‌های بعدی هستند و به احتمال زیاد بتلفیلد جدید در پاییز سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی اف سی ۲۴ (FC24) | همان فیفا ۲۴ اما در ردای جدیدتحولی نو یا بازگشت به عقب؟
بررسی بازی اف سی ۲۴ (FC24) | همان فیفا 24 اما در ردای جدیدبررسی بازی اف سی ۲۴ (FC24) | همان فیفا 24 اما در ردای جدید


فشاری ترین بازی های تاریخ 

کارگردان بازی جدید Battlefield از الکترونیک آرتز جدا شد - ویجیاتوکارگردان بازی جدید Battlefield از الکترونیک آرتز جدا شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.