نظر تکلند درباره بیشتر بودن بازیکنان Dying Light نسبت به قسمت دوم چیست؟

نظر تکلند درباره بیشتر بودن بازیکنان Dying Light نسبت به قسمت دوم چیست؟

بازی Dying Light زمانی که در سال ۲۰۱۵ روانه بازار شد، همه را شگفت‌زده کرد؛ یک عنوان اکشن، ترسناک و پرزد و خورد که عناصر اصلی Dead Island را با ورزش پارکورد ترکیب کرده بود و در رسیدن به اهداف خود بی‌نقص عمل کرد. این بازی خیلی زود به یک عنوان «کالت» و پرطرفدار تبدیل شد و حتی با عرضه Dying Light 2: Stay Human در فوریه ۲۰۲۲، همچنان خیلی از بازیکنان ترجیح می‌دادند قسمت اول را تجربه کنند.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۹ بازی که رازهای ترسناکی دارند | آیس برگبازی‌های نفرین شده
۹ بازی که رازهای ترسناکی دارند | آیس برگ۹ بازی که رازهای ترسناکی دارند | آیس برگ

البته از این مسئله نباید گذشت که دایینگ لایت ۲ در زمان عرضه با انتقادات بسیاری مواجه شد و نتوانست مثل قسمت اول طرفداران را راضی کند. با تمام این اوصاف تکلند طی دو سال اخیر دست از بهبود Dying Light 2 و عرضه محتوای تازه برای آن نکشیده است.

تیمن اسمکتالا، کارگردان سری دایینگ لایت، در مصاحبه اخیر خود با رسانه PCGamesN فاش کرد که برای مدت‌ها، Dying Light 1 تعداد بازیکنان همزمان بیشتری نسبت به قسمت دوم در استیم ثبت می‌کرد. گرچه این مورد طی چند روز اخیر و با انتشار Reloaded Edition و در کنار آن به‌روزرسانی Firearms کاملا تغییر کرده؛ به عبارتی، دایینگ لایت ۲ دیروز رکورد ۴۲ هزار بازیکن همزمان را به‌ ثبت رساند که یک جهش فوق‌العاده نسبت به آمار ۲-۳ هزارتایی آن طی چند ماه گذشته محسوب می‌شود.

نظر تکلند درباره بیشتر بودن بازیکنان Dying Light نسبت به قسمت دوم چیست؟ - ویجیاتونظر تکلند درباره بیشتر بودن بازیکنان Dying Light نسبت به قسمت دوم چیست؟ - ویجیاتو
Screenshot: Vigiato.net/Techland

اسمکتالا درباره محبوبیت بازی اول این‌طور گفت:

Dying Light 1 یک بازی فوق‌العاده است که با هشت سال پشتیبانی محتوایی پر شده و شما می‌توانید آن را با قیمتی پایین خریداری کنید. واقعا شکست دادن آن سخت است! اما بله، ما خوشحال هستیم که هردو بازی را باهم پیش ببریم، چراکه هر یک هدف خاص خودش را دارد. دایینگ لایت ۱ یک نقطه ورود عالی به فرنچایز است و ما می‌بینیم خیلی از بازیکنان پس از تجربه آن سراغ بازی دوم می‌روند.

اسمکتالا در ادامه سعی کرد با مخاطبان به صراحت صحبت کند؛ وی اعتراف کرد که تکلند با دایینگ لایت ۲ آن‌طور که باید و شاید عمل نکرد، اما تیم سازنده همچنان برای بهبود تک‌تک عناصری که جامعه بازیکنان می‌خواهد مصمم و جدی است.

در پایان باید اشاره کرد Dying Light 2 Stay Human: Reloaded Edition شامل آپدیت اسلحه‌های گرم (Firearms)، بازی اصلی، دی‌ال‌سی Bloody Ties و تمامی به‌روزرسانی‌ها از تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند ماه) در دسترس قرار گرفته است.


مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های Predator (غارتگر) از بدترین تا بهترینداستان شکار و شکارچی
رتبه بندی فیلم های Predator (غارتگر) از بدترین تا بهترینرتبه بندی فیلم های Predator (غارتگر) از بدترین تا بهترین


داستان کامل پاپی پلی تایم ۳

سریال Game of Thrones قرار بود با یک سه‌گانه سینمایی به پایان برسد - ویجیاتوسریال Game of Thrones قرار بود با یک سه‌گانه سینمایی به پایان برسد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.