کارگردان بازی Battlefield از شرکت EA جدا شد

«مارکوس لهتو» (Marcus Lehto)، کارگردان استودیو Ridgeline Games و بازی جدید Battlefield پس از گذشت دو سال از شرکت «الکترونیک آرتز» (Electronic Arts) جدا شد. او نقش قرار بود نقش موثری در توسعه نسخه جدید سری Battlefield ایفا کند.

این خبر اولین بار توسط DANNYonPC@ در رسانه «توییتر» (Twitter) مشاهده شد که تصاویری از جدایی ناگهانی «لهتو» را منتشر کرد. گفتنی است «مارکوس لهتو» تمام ارجاعات مربوط به بازی‌های Battlefield و Ridgeline را حذف کرده است و در صفحه «فیس‌بوک» مهر تاییدی به خبر جدایی خود از شرکت EA زده است.

کارگردان بازی Battlefield

در حال حاضر مشخص نیست که آیا «مارکوس لهتو» خود استودیو Ridgeline Games را ترک کرده یا اینکه استودیوی مذکور به طور کامل تعطیل شده است. همانطور که DANNYonPC اشاره می‌کند، در حال حاضر هیچ نشانه‌ای درباره استودیو Ridgeline Games در وب‌سایت رسمی EA وجود ندارد.

جدایی کارگردان بازی Battlefield؛ وضعیت مبهم استودیو Ridgeline Games

«مارکوس لهتو» برای ایجاد یک بازسازی بزرگ در فرانچایز برجسته «بتلفیلد» (Battlefield) به شرکت EA پیوست. او در حال گردآوری یک تیم توسعه در شهر سیاتل بود تا روی بخش داستان‌سرایی سری تمرکز کند. چند ماه پس از اعلام رسمی، تایید شد که «لهتو» قرار است مدیر خلاقیت استودیوی جدیدی به نام Ridgeline Games باشد.

در اوایل ماه فوریه امسال، «مارکوس لهتو» تصویری از استودیو Ridgeline Games و کارکنانش را در پُستی منتشر کرد که ظاهراً به این معنی بود که همه چیز خوب پیش می‌رود. شرکت EA در آخرین گزارش مالی خود تایید کرد در حال کار روی عنوان بعدی Battlefield است که «چهره نوینی از فرانچایز» را منعکس می‌کند. گفتنی است آخرین نسخه از سری بازی‌های «بتلفیلد» با نام Battlefield 2042 نتوانست در جذب بازیکن و در امر فروش موفق ظاهر شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.