چرا Phantom Blade: Executioners بهترین بازی نقش آفرینی موبایل است؟

اگر علاقه‌مند به تجربه بازی‌های اکشن – نقش آفرینی موبایلی هستید، در این مطلب با بررسی بازی iOS و اندروید Phantom Blade: Executioners همراه ویجیاتو باشید.

بازی‌های موبایلی چندسالی می‌شود که به بلوغی دوست داشتنی رسیده‌اند. وقتی این بازی‌ها برای اولین‌بار متولد شدند، کسی انتظاری از آن‌ها نداشت. این بازی‌ها صرفا در عناوینی ساده خلاصه شده بودند که ابدا کیفیت خوبی نداشتند و گیمرها نیز انتظاری از آن‌ها نداشتند. اما به تدریج و با پیشرفت سخت‌افزاری گوشی‌های هوشمند، این بازی‌ها نیز بهبود پیدا کردند. بطوری که حتی پای یکسری از فرنچایزهای بزرگ مانند کال آو دیوتی و جی‌تی‌ای نیز به دنیای بازی‌های موبایلی باز شد. همه‌چیز دست به دست هم داده بود تا بازی‌های موبایلی تبدیل به بهترین تجربه ممکن گیمرها شوند و نسل جدیدی از بازی‌ها شروع شده بود.

<!–

–>

منتهی درست در بین بازی‌های موبایلی که روز به روز در حال پیشرفت بودند، یک بازی‌های نقش آفرینی بودند که موفق شدند تا نسبت به سایر بازی‌ها از کیفیت بیشتری برخوردار شوند. بازی‌هایی که با استفاده از ظرفیت‌های پلتفرم موبایل؛ شگفت‌انگیز بودند و دیگر همه‌چیز دست به دست هم داده بود تا دنیای بازی‌های نقش آفرینی زیبا روایت شود. بنابراین اگر شما نیز طرفدار بازی‌های نقش آفرینی هستید، در این مقاله از ویجیاتو همراه ما باشید تا نگاهی به یکی از جدیدترین بازی‌های نقش آفرینی موبایل داشته باشیم.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی موبایلی Resident Evil Village – آغازی برای یک نسل جدیدبه لطف پردازنده خوب آیفون‌های سری ۱۵
بررسی بازی موبایلی Resident Evil Village – آغازی برای یک نسل جدیدبررسی بازی موبایلی Resident Evil Village – آغازی برای یک نسل جدید

تاکنون بازی‌های نقش آفرینی بسیاری برای پلتفرم موبایل منتشر شده‌اند که اکثرشان بازی‌هایی دوست داشتنی و جذاب‌اند. اما اگر کمی حوصله به خرج بدهید، بازی‌هایی را می‌توانید پیدا کنید که واقعا تجربه‌ای متفاوت خواهند بود. موضوعی که به خوبی درباره بازی موبایلی Phantom Blade: Executioners صدق می‌کند. این بازی که توسط استودیوی Sharpman Studio Limited برای موبایل؛ پی‌سی و حتی کنسو‌ل‌های خانگی نسل نهمی منتشر شده، خودش را یک بازی نقش آفرینی با المان‌های اکشن معرفی می‌کند که حرف برای گفتن دارد.

همچنین استودیوی بازی‌سازی Sharpman Studio Limited یکی از جدیدترین بازی‌سازهای موبایلی است که کارش را در ابتدا در سال ۲۰۲۲ شروع کرد و بازی Phantom Blade: Executioners به نوعی اولین تجربه این استودیو در ساخت و توسعه بازی‌های موبایلی است. موضوعی که آن‌ها به خوبی از پس آن برآمده‌اند. بطوری که این بازی موبایلی با دریافت امتیازات مثبتی از سوی منتقدان و گیمرها، تبدیل به یکی از بحث‌برانگیزترین بازی‌های موبایلی چندوقت اخیر شده است. Phantom Blade: Executioners از سوی گیمرها امتیاز ۴.۲ از ۵ را نیز دریافت کرده و در همین مدت زمان کم؛ بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود شده است.


مطلب پیشنهادی:به دنبال جایگزینی برای کلش آف کلنز هستید؟ سراغ Rise of Cultures برویدیک بازی جذاب برای علاقه‌مندان عناوین استراتژیک
به دنبال جایگزینی برای کلش آف کلنز هستید؟ سراغ Rise of Cultures برویدبه دنبال جایگزینی برای کلش آف کلنز هستید؟ سراغ Rise of Cultures بروید

Phantom Blade: Executioners یک بازی نقش آفرینی است و همانطوری که از دنیای بازی‌های نقش آفرینی انتظار می‌رود، باید این بازی‌ها داستانی احساسی و عمیق را روایت کنند. موضوعی که به خوبی در دنیای این بازی صورت گرفته است و استودیوی سازنده Phantom Blade: Executioners نیز برای روایت اتفاقی بهتر؛ به سراغ موضوعات اساطیری رفته و پای افسانه‌ها و موجودات اهریمنی شرقی را به دنیای این بازی باز کرده است. Phantom Blade: Executioners روایتی تاریک از دنیای شرق آسیا و ژاپن دارد و این شما هستید که باید قهرمان داستان باشید.

بازی Phantom Blade: Executioners یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است

گیم‌پلی این بازی مجموعه‌ای از بخش‌ها و المان‌های دوست داشتنی است که گیمرها را به تجربه این بازی وسوسه می‌کند. استودیوی سازنده بازی موبایلی Phantom Blade: Executioners با ترکیب مکانیزم‌های نقش آفرینی و ارائه آن در کالبد یک بازی موبایلی اکشن؛ به خوبی حسی دوست داشتنی را به گیمرها منتقل می‌کند و سبب شده تا گیمرها از تجربه چنین بازی‌هایی نهایت لذت را ببرند. این بازی به خوبی می‌تواند حس و حالی دوست داشتنی را در گیمرها بیدار کند.

حضور شخصیت‌های مختلف شاید اولین چیزی‌ باشد که شما را نسبت به این بازی امیدوار کند. شخصیت‌هایی که شما می‌توانید حتی آن‌ها را شخصی‌سازی کنید و دستی به سر و روی آن‌ها بکشید. این بازی از نظر مکانیزم‌های حرکتی نیز واقعا فوق‌العاده است و از آن‌جایی که این بازی علاوه بر موبایل برای کنسول‌ها نیز منتشر شده، جالب است بدانید که Phantom Blade: Executioners از کنترلرهای ثانویه و فیزیکی نیز بهره‌مند است و از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.


مطلب پیشنهادی:معرفی بازی Viking Rise؛ یکی از بهترین عناوین استراتژیک موبایلیشاهکاری دیگر از سازندگان بازی Lord Mobiles
معرفی بازی Viking Rise؛ یکی از بهترین عناوین استراتژیک موبایلیمعرفی بازی Viking Rise؛ یکی از بهترین عناوین استراتژیک موبایلی

این بازی بخش‌های مختلفی دارد. اما اصلی‌ترین بخش Phantom Blade: Executioners درجایی خلاصه شده که شما باید با استفاده از کاراکترهای مختلف این بازی شیاطین و هیولاها را از بین ببرید. موضوعی که در نوبه خودش جالب و دوست داشتنی است و سبب شده تا گیمرها و حس و حالی دوست داشتنی از تجربه این بازی موبایلی داشته باشند و اگر به دنبال جدیدترین بازی نقش آفرینی موبایلی هستید، باید به سراغ Phantom Blade: Executioners بروید.

گرافیک و جلوه‌های بصری این بازی بسیار زیباست. اگرچه شما با یک استودیوی مستقل و بازی‌سازی رو به رو هستید که سابقه چندانی در ساخت و توسعه بازی‌های موبایلی ندارد، اما با این‌حال چنین موضوعی سبب شده تا شما بتوانید زیباترین گرافیک ممکن را ببینید. موضوعی که به خوبی درباره موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی نیز صدق می‌کند و همه‌چیز به نوعی دست به دست هم داده تا بازی Phantom Blade: Executioners یک عنوان فوق‌العاده باشد.

پیشنهاد می‌شه!

بازی موبایلی Phantom Blade: Executioners جدیدترین عنوان نقش آفرینی روی موبایل است. این بازی برای موبایل، پی‌سی و کنسول‌های نسل نهمی منتشر شده و اگر طرفدار بازی‌های اکشن باشید، باید به سراغ تجربه این بازی موبایلی بروید.

چرا Phantom Blade: Executioners بهترین بازی نقش آفرینی موبایل است؟ - ویجیاتوچرا Phantom Blade: Executioners بهترین بازی نقش آفرینی موبایل است؟ - ویجیاتو

Phantom Blade: Executioners


سازنده: Sharpman Studio Limited


سبک:اکشن ، نقش آفرینی


حجم:۷۹۰ مگابایت


سیستم‌عامل:اندروید ، iOS

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.