بازی Visions of Mana ممکن است به سرویس گیم پس بیاید

بازی Visions of Mana ممکن است به سرویس گیم پس بیاید

به نظر می‌رسد که بازی Visions of Mana از شرکت Square Enix ممکن است برای سرویس اشتراکی گیم پس ایکس باکس عرضه شود.

<!–

–>

همانطور که توسط کاربران در توییتر مشاهده شد، وب‌سایت بازی به صراحت به Game Pass اشاره می‌کند، علی‌رغم این واقعیت که بازی هنوز برای سرویس اشتراکی مایکروسافت تایید نشده است.

هنگام جستجوی بازی از طریق موتور جستجو، قسمت متن پیش‌نمایش بازی به عنوان «به زودی برای ایکس باکس سری ایکس/اس و گیم پس عرضه می‌شود» اشاره می‌کند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Redfallاتفاقی که نباید می‌افتاد
بررسی بازی Redfallبررسی بازی Redfall

اکنون مشخص شده که تمامی علاقه‌مندان به این بازی می‌توانند از روز اول عرضه در کاتالوگ Xbox Game Pass از آن لذت ببرند یا حداقل این چیزی است که در صفحه بازی در فروشگاه مایکروسافت دیده می‌شود.

Visions of ManaVisions of Mana

Visions of Mana که در ماه دسامبر معرفی شد و در یک تریلر جدید در جریان رویداد Developer_Direct ایکس‌ باکس به نمایش درآمد، قرار است در سال ۲۰۲۴ برای پلی‌ استیشن ۵، ایکس باکس سریز و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

مانا یک فرانچایز قدیمی محسوب می‌شود که Visions of Mana اولین نسخه آن در ۱۵ سال گذشته است. همچنین این اولین عنوان از سری است که شامل یک محیط سه بعدی می‌شود و بازیکنان با آزادی عمل کامل می‌توانند آن را کاوش کنند.

این قسمت ما را به مکانی کاملا جدید می‌برد که در آن پا به کفش Val، نگهبان روحی که باید از دوست دوران کودکی خود محافظت کند، خواهیم گذاشت. با این حال، همه چیز به یک ماجراجویی هیجان انگیز تبدیل می‌شود که در آن این دو باید به Mana Tree سفر کنند تا جریان مانا را در جهان بازگردانند.

لازم به ذکر است که کویچی ایشی، سازنده این سری، وظیفه طراحی موجودات جدیدی را که در بازی قرار خواهند گرفت، بر عهده داشته است، بنابراین بازیکنان می‌توانند منتظر یک ماجراجویی عالی با شخصیت‌های مختلف باشند که از همان ابتدا آن‌ها را مجذوب خود کند.


مطلب پیشنهادی:تفاوت DirectX 11 و DirectX 12 در چیست؟بهترین API کدام است؟
تفاوت DirectX 11 و DirectX 12 در چیست؟تفاوت DirectX 11 و DirectX 12 در چیست؟


چالش‌های بازی‌سازی در ایران با سازنده بازی ایرانی Nobody’s Left | ویجی کست

استودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتواستودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.