نقد و بررسی‌های Suicide Squad پس از لانچ، منتشر خواهند شد

نقد و بررسی‌های Suicide Squad پس از لانچ، منتشر خواهند شد

تنها چند روز تا عرضه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League باقی مانده و معمولا در این زمان باید منتظر نقدها و نظرات منتقدان باشیم. اما به نظر می‌رسد که این اتفاق در مورد لوتر شوتر جهان باز Rocksteady دیرتر رخ می‌دهد.

<!–

–>

طبق گفته‌های Cade Onder از سایت ComicBook.com در توییتر، کدهای نقد و بررسی بازی هنوز ارسال نشده و تا زمانی که سرورهای آن در ۳۰ ژانویه که تاریخ عرضه اولیه بازی است، فعال نشوند، منتشر نخواهند شد.

من تاییدیه دریافت کرده‌ام که کدهای بررسی Suicide Squad: Kill the Justice League هفته آینده با فعال شدن سرورها، ارسال می‌شوند. به این ترتیب، انتظار هیچ نقد و بررسی قبل از لانچ را نداشته باشید.


مطلب پیشنهادی:سریال هری پاتر با چه هدفی ساخته می‌شود؟اثری سفارشی برای جی کی رولینگ؟
سریال هری پاتر با چه هدفی ساخته می‌شود؟سریال هری پاتر با چه هدفی ساخته می‌شود؟

این بدان معناست که منتقدین تنها دو روز قبل از انتشار، بازی را شروع می‌کنند، به این معنی که اکثریت قریب به اتفاق رسانه‌ها، بسته به مدت زمان آن، حداقل تا چند روز پس از انتشار، نظرات و برداشت‌های نهایی خود را آماده نخواهند کرد.

ارسال نشدن کدهای بازبینی قبل از لانچ، اتفاق ناشناخته‌ای نیست، اما برای یک بازی بزرگ اتفاق خوشایندی نیست. همراه با تمام شک و تردیدهای پیش از انتشار پیرامون Suicide Squad، باید جالب باشد که ببینیم فقدان نمرات منتقدین در زمان عرضه چه تاثیری بر روی استقبال و عملکرد آن خواهد داشت.

Suicide SquadSuicide Squad

نگاه کلی به پیش‌نمایش‌های این بازی تاکنون چندان مثبت نبوده‌اند. اکثر آن‌ها داستان و شخصیت‌ها آن را ستایش کرده‌‌اند اما نسبت به گیم‌پلی بازی چندان رضایت ندارند. می‌توانید در مطلب «هر آن‌چه که باید از بازی Suicide Squad: Kill The Justice League بدانید» اطلاعات بیشتری از آن کسب کنید.

Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می‌شود.


مطلب پیشنهادی:آشنایی با کینگ شارک – کوسه‌ی انسان‌گونه‌ی آدم‌خوار جنایتکار دی‌سیشکارچی ژرفای آب‌ها
آشنایی با کینگ شارک – کوسه‌ی انسان‌گونه‌ی آدم‌خوار جنایتکار دی‌سیآشنایی با کینگ شارک – کوسه‌ی انسان‌گونه‌ی آدم‌خوار جنایتکار دی‌سی


چالش‌های بازی‌سازی در ایران با سازنده بازی ایرانی Nobody’s Left | ویجی کست

استودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتواستودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.