چرا Lara Croft: Relic Run بهترین اسپین‌آف موبایلی از فرنچایز Tomb Raider است؟

در طول گیم‌پلی این بازی شما می‌توانید آیتم‌های مختلفی را پیدا کنید. از سکه‌ها بگیرید، تا سرنخ‌هایی که در بازی پنهان شده‌اند. این سرنخ‌ها به شما کمک می‌کنند تا ساید داستانی بازی را تکمیل کنید و از آن‌طرف، سکه‌ها به شما اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های کاراکترتان را ارتقا دهید. ویژگی‌هایی مانند خرید اسلحه‌های مختلف، قدرت دویدن و حتی میزان سلامتی او. همچنین در طول این بازی، شما با دشمنانی رو به رو خواهید شد که باید برای شکست دادن آن‌ها از تفنگ استفاده کنید.

بازی موبایلی Lara Croft: Relic Run یک عنوان کاملا آفلاین موبایلی است و همین موضوع به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید تجربه‌ای جذاب از این بازی داشته باشید. همچنین اگر به اینترنت متصل باشید، می‌توانید با جمع‌ کردن یکسری از امتیاز‌ها و اتصال اکانت Lara Croft: Relic Run به اکانت فیسبوک‌تان، رکوردهایتان را با سایر گیمرها به اشتراک بگذارید. در نهایت باید گفت که اگر به دنبال تجربه‌ای جذاب داشتی هستید، بد نیست که روی موبایل به سراغ بازی Lara Croft: Relic Run بروید.


مطلب پیشنهادی:بازی Batman The Dark Knight Rises؛ شاهکاری موبایلی از سه‌گانه بتمن کریستوفر نولانوقتی گیم‌لافت پادشاه بلامنازع صنعت موبایل گیمینگ بود
بازی Batman The Dark Knight Rises؛ شاهکاری موبایلی از سه‌گانه بتمن کریستوفر نولانبازی Batman The Dark Knight Rises؛ شاهکاری موبایلی از سه‌گانه بتمن کریستوفر نولان

نهایتا باید گفت که گرافیک این بازی موبایلی واقعا در میان عناوین رانر، مثال‌زدنیست. فراموش نکنید که شما با عنوانی رو به رو هستید که برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شده و نزدیک به ۹ سال از انتشارش می‌گذرد. اما با این‌حال هنوز هم از کیفیت این بازی کاسته نشده و اگر بخواهیم Lara Croft: Relic Run را با عناوینی چون Temple Run مقایسه کنیم، می‌توانیم انتظارات بالایی از بازی موبایلی Lara Croft: Relic Run داشته باشیم. موضوعی که حتی درست در بخش موسیقی‌متن و جلوه‌های صوتی این بازی نیز تکرار شده و همه‌چیز دست به دست هم داده تا Lara Croft: Relic Run یک بازی دوست داشتنی باشد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.