بیلی آیلیش به Fortnite Festival اضافه خواهد شد

بیلی آیلیش به Fortnite Festival اضافه خواهد شد

بیلی آیلیش جدیدترین هنرمندی است که به Fortnite Festival اضافه می‌شود و فردا به بازی می‌پیوندد. این موضوع را خود آیلیش در اینستاگرام تایید کرد و مدل شخصیت خود را فاش کرد.

<!–

–>

هفته گذشته اطلاعات زیادی در مورد فورتنایت لیک شد که شامل همه رویدادهای برنامه‌ریزی شده برای سال ۲۰۲۴ در تمام حالت‌ها بود. یکی از موارد ادعا شده این بود که آیلیش به جشنواره فورتنایت خواهد پیوست.

اکنون که این موضوع تایید شده، نشان می‌دهد که بقیه موارد لیک شده نیز می‌توانند واقعی باشد، از جمله کراس‌اوور با دزدان دریایی کارائیب.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۳۹ ویجیاتو؛ چقدر از فورتنایت می‌دانید؟میتونید از کوییز این هفته ویکتوری رویال بگیرید؟
کوییز ۳۹ ویجیاتو؛ چقدر از فورتنایت می‌دانید؟کوییز ۳۹ ویجیاتو؛ چقدر از فورتنایت می‌دانید؟

آیلیش در رسانه‌های اجتماعی تایید کرد که در ۲۳ آپریل، استیج اصلی Fortnite Festival را بر عهده می‌گیرد، بنابراین فقط یک روز دیگر باقی مانده است.

اگر افشاگری که حضور او در Fortnite را پیش‌بینی می‌کرد درست باشد، هنرمندان بزرگ دیگری در اواخر سال به او خواهند پیوست: از جمله متالیکا، کارول جی و اسنوپ داگ.

FortniteFortnite

ورود بیلی آیلیش به فورتنایت مصادف است با عرضه آلبوم جدید او که قرار است در ۱۷ می منتشر شود، بنابراین این زمان‌بندی برای همه علاقه‌مندان مناسب به نظر می‌رسد.

اگر بقیه جزئیات لیک واقعی باشد، یک سال بزرگ دیگر برای Fortnite در راه است. گفته می‌شود ماه آینده رویدادی با تِم Mad Max برگزار خواهد بود، در حالی که یک کراس‌اوور با دزدان دریایی کارائیب و رویداد فوق‌الذکر متالیکا را نیز به نمایش می‌گذارد.


تاریخچه کامل یوبیسافت | از عرش به فرش

تریلر جدیدی از فیلم Deadpool & Wolverine منتشر شد - ویجیاتوتریلر جدیدی از فیلم Deadpool & Wolverine منتشر شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.