پکیج سه‌گانه STALKER برای کنسول‌های نسل هشتم عرضه شد

استودیو GSC Game World در جریان رویداد Xbox Partner Preview از پکیج سه‌گانه STALKER: Legends of the Zone رونمایی کرد. این پکیج که ریمستر سه بازی اول سری «استالکر» است، هم‌اکنون برای دارندگان کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4) و «ایکس باکس وان» (Xbox One) قابل دسترسی است.

پیش از معرفی رسمی پکیج STALKER: Legends of the Zone، چند سایت خرده فروش ژاپنی به محصولی با این عنوان اشاره کرده بودند. این سایت‌های خرده‌فروشی ادعا می‌کردند که این سه‌گانه شامل سه نسخه منتشر شده از این سری خواهد بود و قرار است اولین بار هم برای کنسول‌های خانگی منتشر شوند.

گفتنی است بازی‌های سه‌گانه STALKER Legends of the Zone شامل «استالکر: سایه چرنوبیل» (STALKER Shadow of Chernobyl)، «استالکر: آسمان صاف» (STALKER: Clear Sky) و «استالکر: ندای پریپایت» (STALKER: Call of Pripyat) خواهد بود. سازندگان همچنین تایید کردند پکیج سه‌گانه STALKER از اجرای مادهای مختلفی پشتیبانی می‌کند.

پکیج سه‌گانه STALKER

قیمت خرید پکیج سه‌گانه STALKER برای کنسول‌ها

استودیو GSC World Games در بیانیه‌ای اعلام کرد پکیج سه‌گانه STALKER هم‌اکنون در فروشگاه «مایکروسافت» (Microsoft) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. در صورتی که کاربران به دنبال نسخه‌های مجزای این پکیج هستند، باید برای هر کدام مبلغ ۱۹ دلار را پرداخت کنند. از سوی دیگر، خریداران می‌توانند سه‌گانه را با قیمت ۴۰ دلار برای پلی استیشن ۴ پیش‌خرید نمایند.

تاکنون پکیج مذکور برای کنسول‌ نسل هشتمی Xbox One فهرست شده است؛ اما دارندگان Xbox Series X/S می‌توانند از طریق قابلیت backward compatibility به تجربه STALKER: Legends of the Zone بپردازند. بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl نیز در دست ساخت قرار دارد و در تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) برای کامپیوترهای شخصی (PC) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) عرضه می‌شود.

شما می‌توانید تریلر لانچ پکیج سه‌گانه «استالکر» را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.