پخش زنده قطر فلسطین ۹ بهمن ۱۴۰۲ [+ساعت پخش و لینک اختصاصی]

پخش زنده قطر فلسطین ۹ بهمن ۱۴۰۲ بازی دور یک هشتم جام ملت‌های آسیا را با ما در تکراتو تماشا کنید و از بازی لذت ببرید. با تکراتو همراه باشید.

در حالی تیم‌های قطر و فلسطین از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه البیت به مصاف هم می‌روند که تیم قطر در مرحله گروهی عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت. برای تماشای پخش زنده بازی قطر و فلسطین ۹ بهمن ۱۴۰۲ با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پخش زنده قطر فلسطین ۹ بهمن ۱۴۰۲ به صورت آنلاین

تیم ملی قطر، در گروه A رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با تیم‌های تاجیکستان، چین و لبنان هم گروه بود. این تیم موفق شد با پیروزی در هر ۳ بازی خود به عنوان صدرنشین گروه A راهی مرحله یک هشتم نهایی این جام شود. آنها رکورد ۵ پیروزی پیاپی را در کارنامه خود دارند و به نظر امروز برای ثبت ششمین پیروزی متوالی خود وارد میدان خواهند شد.

پخش زنده قطر فلسطین 9 بهمن 1402
پخش زنده بازی قطر و فلسطین ۹ بهمن ۱۴۰۲ / پخش زنده قطر و فلسطین ۹ بهمن ۱۴۰۲ / پخش مستقیم قطر و فلسطین ۹ بهمن ۱۴۰۲ / پخش آنلاین بازی قطر و فلسطین ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ساعت پخش بازی قطر و فلسطین ۹ بهمن ۱۴۰۲ / ساعت شروع بازی قطر و فلسطین ۹ بهمن ۱۴۰۲ / پخش زنده فوتبال قطر و فلسطین ۹ بهمن ۱۴۰۲ / پخش زنده قطر فلسطین ۹ بهمن ۱۴۰۲

در طرف مقابل، تیم فلسطین که با تیم ایران، هنگ کنگ و امارات همگروهی بود؛ به عنوان بهترین تیم سوم راهی این مرحله شده است. آنها تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به امارات نتوانستند رده دوم جدول گروه C این رقابت‌ها را به دست آورند.

برای تماشای پخش زنده بازی قطر و فلسطین ۹ بهمن ۱۴۰۲ در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از لینک‌‌‌‌ زیر استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده بازی قطر و فلسطین ۹ بهمن ۱۴۰۲ اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.