هدست جنجالی اپل ویژن پرو در ویدیویی جدید رؤیت شد؛ همه‌چیز آماده عرضه [تماشا کنید]

vision pro 65b739d0ad00028634ae5aa2

اپل همیشه تبلیغات نمادینی برای محصولاتش منتشر می‌کند و به‌عنوان مثال آگهی مربوط به اولین نسل گوشی آیفون واقعاً جذاب بود. اکنون نوبت به ویژن پرو، اولین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت رسیده است.

با انتشار آگهی ویدیویی جدید ویژن پرو در یوتیوب، اکنون می‌دانیم از هر زمان دیگری به عرضه‌ی این محصول به بازار نزدیک‌تر شده‌ایم؛ دستگاهی که هنوز نیامده توجهات زیادی به‌خود جلب کرده و حتی متا به‌عنوان بزرگ‌ترین رقیب شرکت کوپرتینویی از این بابت خوشحال است.

اولین تبلیغ ویژن پرو با بازی Supertramp’s Dreamer در پس‌زمینه آغاز می‌شود و سپس کاربر این هدست را روی سر خود قرار می‌دهد. او با استفاده از حرکات چشم‌، ابزارها و اپلیکیشن‌های مختلف مثل Keynote و Messages را انتخاب می‌کند. در این ویدیو مردی را می‌بینیم که با یک کاسه پاپ کورن روی کاناپه‌اش نشسته و فیلمی را روی صفحه‌ای مجازی با ابعاد بسیار بزرگ تماشا می‌کند و فقط با یک حرکت ساده ابعاد آن را افزایش می‌دهد.

در مرحله‌ی بعد زنی را می‌بینیم که چمندانش را برای سفر بسته و ازطریق فیس‌تایم با کاربر دیگری که ویژن پرو دارد، صحبت می‌کند و حرکت دست و صورت هر دو آن‌ها به‌طور لحظه‌ای برای طرف مقابل قابل دیدن است.

ویدیو اپل همچنین شخص دیگری را نشان می‌دهد که درحال تماشای عکس پانوراما است و در آن غوطه‌ور می‌شود.

آگهی ویدیویی ۶۰ ثانیه‌ای ویژن پرو همچنین نشان می‌دهد حتی هنگام استفاده از هدست همچنان می‌توان با اطرافیان ارتباط داشت. شعار ویدیو Hello Vision Pro است و باید دید آیا این محصول می‌تواند به موفقیت بزرگ دیگری برای اپل تبدیل شود یا خیر.

مقالات مرتبط:

قیمت هدست واقعیت مجازی اپل ۳٬۵۰۰ دلار است که همین عامل می‌تواند مهم‌ترین دلیل انصراف بسیاری از کاربران برای خرید این محصول باشد؛ زیرا درحال‌حاضر قیمت هدست واقعیت مجازی رقبا ازجمله کوئست پرو ۱٬۲۰۰ دلار و کوئست ۳ حدود ۵۵۰ دلار است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.