پخش زنده ذوب آهن شمس ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ؛ لیگ برتر ایران

پخش زنده ذوب آهن شمس ۱۳ مهر ۱۴۰۲ بازی هفته ششم لیگ ایران را می‌توانید با ما در تکراتو تماشا کنید و لذت ببرید. با ما همراه باشید.

در حالی تیم‌های ذوب آهن و شمس از ساعت ۱۷:۱۵ به وقت ایران به میزبانی شهر قزوین به مصاف هم می‌روند که ۲ تیم در میانه‌های جدول قرار دارند. برای تماشای پخش زنده بازی ذوب آهن و شمس ۱۳ مهر ۱۴۰۲ با ما همراه باشید.

پخش زنده ذوب آهن شمس ۱۳ مهر ۱۴۰۲

چند فصلی است که تیم ذوب آهن اصفهان توان رقابت با تیم‌های بالای جدولی را ندارد. آنها برخلاف تیم همشهری خود یعنی سپاهان نیز توان ولخرجی را ندارند. با این حال تلاش می‌کنند به روزهای خوب گذشته بازگردند. امری که تا به امروز میسر نشده است. تیم ذوب آهن اصفهان در ۵ بازی آخر خود ۲ پیروزی، ۲ تساوی و ۱ شکست را تجربه کرده است. این تیم هم اکنون در رده نهم جدول قرار دارد.

پخش زنده ذوب آهن شمس 13 مهر 1402
پخش زنده بازی ذوب آهن و شمس ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / پخش زنده فوتبال ذوب آهن و شمس ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / پخش مستقیم ذوب آهن و شمس ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / پخش آنلاین بازی ذوب آهن و شمس ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ساعت پخش بازی ذوب آهن و شمس ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ساعت شروع بازی ذوب آهن و شمس ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / پخش زنده ذوب آهن و شمس ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / پخش زنده ذوب آهن شمس ۱۳ مهر ۱۴۰۲

در طرف مقابل، تیم شمس آذر قزوین با آنکه تجربه تیم ذوب آهن را ندارد؛ اما عملکرد قابل دفاعی از خود به نمایش گذاشته است. آنها در ۵ بازی آخر خود ۲ پیروزی، ۱ تساوی و ۲ شکست را تجربه کرده‌اند. این تیم رده چهاردهم جدول لیگ برتر ایران را به خود اختصاص داده است.

برای تماشای پخش زنده بازی ذوب آهن و شمس ۱۳ مهر ۱۴۰۲ در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از یکی از لینک‌های زیر استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده فوتبال ذوب آهن و شمس ۱۳ مهر ۱۴۰۲ اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.