پخش زنده تراکتور آلومینیوم ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ؛ لیگ برتر ایران

پخش زنده تراکتور آلومینیوم ۱۳ مهر ۱۴۰۲ بازی هفته ششم لیگ ایران را می‌توانید با ما در تکراتو تماشا کنید و لذت ببرید. با ما همراه باشید.

در حالی تیم‌های تراکتور و آلومینیوم از ساعت ۱۷:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه شهر اراک به مصاف هم می‌روند که دو تیم این شانس را دارند تا در صورت پیروزی در این بازی به طور موقت صدرنشین لیگ شوند. برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور و آلومینیوم ۱۳ مهر ۱۴۰۲ با ما همراه باشید.

پخش زنده تراکتور آلومینیوم ۱۳ مهر ۱۴۰۲

تیم تراکتورسازی تبریز در این فصل عزم خود را جزم کرده برای قهرمانی، با این حال آنها نشان داده‌اند و قدردان فرصت‌هایشان نیست و امتیازهای مهم را به راحتی از دست می‌دهند. تیم تراکتورسازی تبریز در ۵ بازی اخیر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست را تجربه کرده است. این تیم اکنون با ۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

پخش زنده تراکتور آلومینیوم 13 مهر 1402
پخش زنده بازی تراکتور و آلومینیوم ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / پخش زنده فوتبال تراکتور و آلومینیوم ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / پخش مستقیم تراکتور و آلومینیوم ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / پخش آنلاین بازی تراکتور و آلومینیوم ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ساعت پخش بازی تراکتور و آلومینیوم ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / ساعت شروع بازی تراکتور و آلومینیوم ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / پخش زنده تراکتور و آلومینیوم ۱۳ مهر ۱۴۰۲ / پخش زنده تراکتور آلومینیوم ۱۳ مهر ۱۴۰۲

در طرف مقابل تیم آلومینیوم‌سازی اراک نیز شرایطی مشابه تراکتورسازی تبریز را تجربه می‌کند. آنها نیز در ۵ بازی اخیر خود ۳ پیروزی و ۲ شکست را تجربه کرده‌اند. این تیم تنها به دلیل تفاضل گل در رده چهارم جدول قرار دارد.

برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور و آلومینیوم ۱۳ مهر ۱۴۰۲ در ساعت شروع مسابقه می‌توانید از یکی از لینک‌های زیر استفاده نمایید:

برای تماشای پخش زنده فوتبال تراکتور و آلومینیوم ۱۳ مهر ۱۴۰۲ اینجا کلیک کنید

پخش زنده سایر بازی‌های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال نمایید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.