پایان پشتیبانی از بازی Cyberpunk 2077 نزدیک است

طبق گفته‌های کارگردان استودیو «سی دی پراجکت رد» (CD Projekt RED)، پشتیبانی از بازی «سایبرپانک ۲۰۷۷» (Cyberpunk 2077) تنها با عرضه پچ‌های کوچک ادامه می‌یابد. بسته‌الحاقی «فانتوم لیبرتی» (Phantom Liberty) اولین و آخرین DLC این بازی اکشن نقش‌آفرینی به حساب می‌آید.

کارگردان بازی Cyberpunk 2077 در مصاحبه‌ای با «استفن تولیتو» (Stephen Tolito) گفت داستان بازی «سایبرپانک ۲۰۷۷» میان جامعه شناخته شده است و تیم سازنده کار شگفت‌انگیزی را انجام داده که یک اثر نسبتاً مشکل‌دار را در زمان عرضه به یک محصول فوق‌العاده تبدیل کرده است.

پشتیبانی از بازی Cyberpunk 2077

پشتیبانی از بازی Cyberpunk 2077 تا کی ادامه می‌یابد؟

استودیو CD Projekt RED پچ‌ها و آپدیت‌هایی پس از عرضه این بازی در سال ۲۰۲۰ منتشر کرد؛ گُل سرسبد این به‌روزرسانی‌ها، آپدیت ۲.۰ و به همراه DLC داستانی Phantom Liberty بود. قرار بود این آپدیت رایگان آخرین به‌روزرسانی بازی Cyberpunk 2077 باشد؛ اما سازندگان تصمیم گرفتند در دسامبر سال گذشته آپدیت ۲.۱ را عرضه کنند. این به‌روزرسانی یک سیستم متروی کاملاً کارآمد را در کنار وسایل نقلیه جدید، تعاملات جدید با شریک عاشقانه انتخابی، بهبود ردیابی پرتو و موارد دیگر را به گیم پلی بازی اضافه کرد.

البته این پایان ماجرا نبود؛ استودیو CDPR پچ ۲.۱۱ را در ژانویه سال ۲۰۲۴ برای تمامی کنسول‌های نسل حاضر و پلتفرم PC منتشر کرد. این پچ به اندازه به‌روزرسانی‌های قبلی بزرگ نیست و تنها برخی از مشکلات انیمیشن را برطرف می‌کند. «گیب آماتانجلو» (Gabe Amatangelo) در این مصاحبه تاکید کرد کار توسعه‌دهندگان با بازی Cyberpunk 2077 به پایان رسیده است؛ اما همچنان پشتیبانی CDPR از بازی مذکور با انتشار «آپدیت‌های کوچک» ادامه خواهد یافت.

بنابراین، کاربران دیگر نباید منتظر محتویات جدید درباره بازی Cyberpunk 2077 باشند. این بازی اکشن نقش‌آفرینی هم‌اکنون برای کنسول‌های نسل قدیم (PS4 و XOne)، نسل حاضر (PS5 و XSX/XSS) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) قابل دریافت است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.