ویندوز ۱۱ را با لباس ویندوز ۷ ببینید

با وجود تغییرات جالب و جدید ویندوز ۱۱، هنوز هم کاربران زیادی وجود دارند که می‌خواهند ظاهر ویندوز ۷ را در نسخه‌های جدیدتر داشته باشند؛ اما این کار معمولاً رایگان نیست و با نرم‌افزارهای پولی انجام می‌شود.

یکی از کاربران ردیت، با استفاده از نرم‌افزارهای رایگان و متن‌باز (FOSS) ظاهر ویندوز ۱۱ را شبیه به ویندوز ۷ کرده است. به گفته‌ی این کاربر، این نرم‌افزارها باعث کند شدن اجرای ویندوز یا ایجاد مشکلاتی که در بسیاری از شبیه‌سازها وجود دارد، نمی‌شوند.

نمایی از ظاهر شبیه سازی شده ویندوز ۱۱ مشابه ویندوز ۷

ویندوز ۱۱ از لحاظ ویژگی‌های امنیتی، بسیار امن‌تر از ویندوز ۷ است؛ با وجود این، بعضی از کاربران طراحی رابط گرافیکی Windows Aero را که در ویندوزهای ۷ و ویستا مورداستفاده قرار می‌گرفت، بیشتر می‌پسندند.

کاربر ردیت با استفاده از نرم‌افزارهای رایگانی مانند Explorer Patcher و Open-Shell و Windhawk و چند ابزار دیگر، رابط گرافیکی ویندوز ۷ را با دقت بالایی بازسازی کرده است.

مقاله‌های مرتبط

شبیه‌سازی ویندوز ۷ شامل تمام بخش‌های این سیستم‌عامل مانند رابط گرافیکی، لوگو قدیمی مرورگر کروم، کنترل پنل، بخش جست‌وجوی فایل‌ها و ویندوز مدیا سنتر می‌شود و ظرفیت بسیار کمی از پردازنده‌ را درگیر می‌کند.

شبیه‌سازی ویندوز ۷ با استفاده از ابزارهای رایگان انجام شده است؛ اما نرم‌افزارها و ابزارهای شبیه‌سازی غیررایگان مانند StartAllBack و WindowsBlinds 11 نیز وجود دارند که هزینه‌ای بین ۴٫۹۹ تا ۳۹٫۹۹ دلار را برای هر دستگاه از کاربر دریافت می‌کنند و البته، سابقه‌ی ایجاد مشکلات متعددی برای دستگاه‌های اجراکننده دارند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.