بهترین پاوربانک‌های انرجایزر [بهمن ۱۴۰۲]

energizer powerbank 65ca06d8ad00028634ae8948

پاور بانک انرجایزر UE50000PQ ظرفیتی ۵۰,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و با سه درگاه خروجی USB-A و یک درگاه USB-C برای شارژ همزان ۴ دستگاه گزینه‌ای کارآمد به‌حساب می‌آید؛ ولی اگر طرفدار پاوربانک‌های سبک هستید، وزن یک کیلوگرمی این محصول مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید پیش از خرید مدنظر قرار دهید.

درگاه تایپ سی پاور بانک انرجایزر UE50000PQ و سومین درگاه USB-A قادر به شارژ گوشی‌های هوشمند با حداکثر توان ۲۰ وات هستند؛‌ ولی اگر برای شارژ گوشی از پورت‌های اول و دوم استفاده کنید، توان شارژ تا ۱۵ وات کاهش می‌یابد.

درگاه‌های ورودی پاوربانک نیز علاوه‌بر تایپ سی که بین درگاه‌های ورودی و خروجی مشترک است، یک درگاه لایتینگ، یک درگاه MicroUSB را شامل می‌شود. روی بدنه‌ی پاوربانک هم نمایشگری LCD قرار دارد که وضعیت شارژ باتری را نمایش می‌دهد.

انرجایزر UE50000PQ قابلیت‌های دیگری نیز دارد؛ از جمله اینکه به فناوری PowerSafe مجهز شده است تا از گوشی‌های هوشمند در برابر اتصال کوتاه، شارژ و جریان بیش‌ازحد و تخلیه‌ی زودهنگام پاوربانک محافظت کند و به‌لطف فناوری پاوردلیوری، گوشی را با سرعت بیشتری شارژ می‌کند.

پاوربانک انرجایزر UE50000PQ را می‌توانید با قیمت ۳ تا ۳٫۵ میلیون تومان خریداری کنید.

در این مقاله سعی شد بهترین پاوربانک‌های انرجایزر براساس ظرفیت و محدوده‌های مختلف قیمتی معرفی شود. اگر تجربه‌ی استفاده از این محصولات را داشته‌اید، تجربیاتتان را در بخش دیدگاه‌ها با ما و دیگر کاربران زومیت در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.