نسخه دسترسی‌اولیه Suicide Squad: Kill the Justice League به‌دلیل یک باگ غیرفعال شد

نسخه دسترسی‌اولیه Suicide Squad: Kill the Justice League به‌دلیل یک باگ غیرفعال شد

در بخش‌هایی از جهان که وارد ۳۰ ژانویه شده‌اند، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League حداقل برای بازیکنان مشتاقی که Deluxe Edition را پیش‌خرید کرده‌اند، در دسترس قرار گرفته است. با این حال، طبق گزارش‌های منتشرشده ظاهرا در حال حاضر هیچ‌کس نمی‌تواند آن را تجربه کند، زیرا سرورهای بازی برای رفع یک مشکل آفلاین شده‌اند.

<!–

–>

باگ اشاره‌شده باعث می‌شود که «تعدادی از بازیکنان» اولین باری که وارد بازی می‌شوند، با داستان کامل‌شده آن مواجه شوند. به‌همین دلیل سرورهای بازی آفلاین‌ شده‌اند تا این مشکل برطرف شود. در زمان نوشتن این گزارش مشکل مذکور برطرف نشده است.


مطلب پیشنهادی:سریال هری پاتر با چه هدفی ساخته می‌شود؟اثری سفارشی برای جی کی رولینگ؟
سریال هری پاتر با چه هدفی ساخته می‌شود؟سریال هری پاتر با چه هدفی ساخته می‌شود؟

حساب رسمی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در ایکس می‌نویسد:

می‌دانیم که تعدادی از بازیکنان با مشکلی مواجه شده‌اند که به موجب آن پس از اولین ورود به بازی، داستان برای آن‌ها تکمیل شده است. برای حل این مشکل، در حال بررسی سرورهای بازی هستیم. در این مدت بازی در دسترس نخواهد بود. ما انتظار داریم این موضوع چند ساعت طول بکشد و زمانی که اطلاعات بیشتری به دست آوردیم آن‌ها را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

از بابت این مشکل عمیقا عذرخواهی می‌کنیم.

نسخه دسترسی‌اولیه Suicide Squad: Kill the Justice League به‌دلیل یک باگ غیرفعال شد - ویجیاتونسخه دسترسی‌اولیه Suicide Squad: Kill the Justice League به‌دلیل یک باگ غیرفعال شد - ویجیاتو

طبعیتا برطرف‌کردن این مشکل پیش از انتشار رسمی باز‌ی Suicide Squad: Kill the Justice League که احتمالا بازیکنان زیادی نیز خواهد داشت، بهترین تصمیم ممکن است، هرچند در حال حاضر بازیکنانی وجود دارند که ممکن است داستان باز‌ی برای آن‌ها فاش شده باشد.

همانطور که احتمالا بدانید، Suicide Squad: Kill the Justice League یک بازی آنلاین است که ظاهرا در آینده حالت آفلاین نیز به آن اضافه خواهد شد. زمانی که بازی‌های دیگر با چنین مشکلاتی مواجه می‌شوند، فقط بخش‌هایی مانند امتیازات و ساخت مسابقه جدید غیرفعال می‌شود و نه کل بازی. اما مشکل Suicide Squad باعث‌شده تا بازی به‌طور کلی از دسترس خارج شود.

Suicide Squad: Kill the Justice League در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) رسما برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می‌شود. اخیرا در گزارشی گفته‌شده بود که نقد و بررسی‌های این عنوان پس از لانچ، منتشر خواهند شد.


مطلب پیشنهادی:چرا هالیوود اکثر سریال‌ها را قبل از پخش شدن کنسل می‌کند؟سریال‌هایی که قربانی سیاست‌های عجیب می‌شوند
چرا هالیوود اکثر سریال‌ها را قبل از پخش شدن کنسل می‌کند؟چرا هالیوود اکثر سریال‌ها را قبل از پخش شدن کنسل می‌کند؟


چالش‌های بازی‌سازی در ایران با سازنده بازی ایرانی Nobody’s Left | ویجی کست

استودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتواستودیو Pocket Pair، سازنده Palworld روی بازی جدیدی کار می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.