معرفی بهترین پرک‌ها در کالاف دیوتی وارزون موبایل

بالاخره بعد از مدت‌ها، نسخه وارزون موبایل با نقشه‌های محبوب این بازی یعنی Verdansk و Rebirth Island در دسترس بازیکنان قرار گرفت. درست مانند نسخه پی‌سی و کنسولی بازی در وارزون موبایل می‌توانید سلاح‌ها و پرک‌های متفاوتی را انتخاب کنید که هرکدام قابلیت خاصی به شما می‌دهند. در مقاله‌ای قبل‌تر درباره سلاح‌های وارزون موبایل صحبت کردیم و حالا در این مقاله همراه ویجیاتو باشید تا باهم نگاهی به پرک‌های این بازی محبوب داشته باشیم.

<!–

–>


بهترین پکیج‌های پرک‌ها

پرک‌ها در وارزون ۲ دیگر به صورت تکی قابل استفاده نیستند و حالا به صورت پکیج کاملی که شامل چند پرک است قابل استفاده هستند، برای همین توصیه می‌شود تا اگر در اسکواد ۳ یا ۴ نفره بازی می‌کنید، در ابتدا پرک‌هایی را انتخاب کنید که متفاوت از پرک‌های یارهای شما باشد. دوتا از بهترین پرک‌هایی که می‌توانید در وارزون موبایل استفاده کنید The Warden و Deadeye هستند.

معرفی بهترین پرک‌ها در کالاف دیوتی وارزون موبایل - ویجیاتومعرفی بهترین پرک‌ها در کالاف دیوتی وارزون موبایل - ویجیاتو

پکیج Warden به نسبت یکی از بهترین مجموعه پرک‌هایی است که می‌توانید برای خودتان انتخاب کنید. این مجموعه شامل پرک‌های Double Time، Strong Arm، Fast Hands و Quick Fix است.

این مجموعه پرک‌ها به شما اجازه می‌دهد تا سریع‌تر خشاب سلاحتان را عوض کنید، سلامتی شما سریع‌تر بازیابی شود و هم‌چنین سرعت حرکت شما در بازی به نسبت دیگران سریع‌تر خواهد بود.

معرفی بهترین پرک‌ها در کالاف دیوتی وارزون موبایل - ویجیاتومعرفی بهترین پرک‌ها در کالاف دیوتی وارزون موبایل - ویجیاتو

در مقابل اگر در تیم بازی می‌کنید حتما توصیه می‌شود تا حداقل یکی از افراد تیم مجموعه Deadeye را بخاطر هشداردهی بالا داشته باشد. در واقع پرک‌های این مجموعه وقتی دشمنی شما را رصد کند به شما و هم‌تیمی‌هایتان هشدار می‌دهد

هم‌چنین از دیگر پرک‌های موجود در این مجموعه Scavenger برای تیرهای بیشتر، Strong Arm برای پرتاب بلندتر نارنجک و وسایل منفجره و Fast Hands برای تغییر سلاح و عوض کردن خشاب سریع‌تر است.

معرفی بهترین پرک‌ها در کالاف دیوتی وارزون موبایل - ویجیاتومعرفی بهترین پرک‌ها در کالاف دیوتی وارزون موبایل - ویجیاتو

علاوه بر این ۲ پکیج، سومین انتخاب شما می‌تواند Scout باشد. پرک‌های موجود در این مجموعه بیشتر مختص افرادی طراحی شده که اسنایپر هستند. این مجموعه به شما اجازه می‌دهد تا در هدف‌گیری دقت بیشتری داشته باشید و به راحتی توسط دشمن دیده نشوید.

از دیگر پرک‌های موجود می‌توان به Scavenger برای مهمات بیشتر، Strong Arm برای پرتاب دورتر مواد منفجره اشاره کرد. هم‌چنین همان‌طور که در ابتدا گفتم اصلی‌ترین پرک موجود در این مجموعه Focus است که حبس نفس شما را بیشتر می‌کند تا هدف‌گیری دقیق‌تری داشته باشید.

علاوه بر این با داشتن پرک Ghost از دید UAV، سنسورهای تشخیص ضربان قلب و رادارهای قابل حمل در امان خواهید بود.


این ۳ مجموعه‌ای که در بالا معرفی کردم به شما کمک می‌کنند تا مزایایی را در اختیار داشته باشید که بازی را برای هم برای شما و هم برای هم‌تیمی‌هایتان راحت‌تر می‌کند. در بخش کامنت‌ها شما از پرک مورد علاقتون برای ما بنویسید.

آموزش‌های بیشتر:

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.