سی‌دی پراجکت: برای The Witcher 4 کاری را انجام می‌دهیم که قبلا امتحان نکرده‌ایم

سی‌دی پراجکت: برای The Witcher 4 کاری را انجام می‌دهیم که قبلا امتحان نکرده‌ایم

با اتمام پشتیبانی از Cyberpunk 2077، بازی The Witcher 4 (یا Project Polaris) عنوان بعدی است که هم‌اکنون سی دی پراجکت روی آن تمرکز کرده است.

<!–

–>

استودیو اخیرا فاش کرد که بیش از ۴۰۰ نفر روی آن کار می‌کنند، با وجود این که پروژه در حال حاضر در مرحله پیش‌تولید است و قرار است در سال میلادی جاری به تولید کامل برسد.

اگرچه CD Projekt RED هنوز آماده به اشتراک‌گذاری جزئیات زیادی نیست، استودیو به طرفداران اطمینان خاطر داد که Witcher 4 (یا هر نام دیگری که در نهایت انتخاب شود) قرار نیست فقط «ویچر ۳ در لباس جدید» باشد.


مطلب پیشنهادی:کتاب‌های ویچر را به چه ترتیبی بخوانیم؟ماجراجویی پا به پای گرالت
کتاب‌های ویچر را به چه ترتیبی بخوانیم؟کتاب‌های ویچر را به چه ترتیبی بخوانیم؟

Michał Nowakowski، مدیر عامل شرکت، در طی یک جلسه پرسش و پاسخ اخیر با سرمایه‌گذاران گفت اگرچه عنوان بعدی Witcher بر اساس آموخته‌های CDPR از بازی‌های گذشته است، به ریسک‌های ذاتی ساخت یک اثر جدید و تلاش برای نوآوری در آن اشاره کرد.

نواکوفسکی گفت:

وقتی صحبت از خطرات عناصر نوآورانه به میان می‌آید، ساخت یک بازی جدید همیشه یک ریسک خلاقانه است، به ویژه از آنجایی که سعی می‌کنیم مرزهای جدیدی را کنار بگذاریم و زمینه‌های جدید را کشف کنیم، کاری را انجام دهیم که قبلاً انجام نداده‌ایم.

چیزی که می‌خواهم بگویم این است که نباید انتظار The Witcher 3 را در یک لباس جدید داشته باشید. ما بر اساس چیزهایی که قبلا ساختیم و آموخته‌ایم، بازی را خلق می‌کنیم، اما عناصر گیم‌پلی و مکانیک‌های جدیدی را اضافه می‌کنیم که در بازی‌های قبلی ندیده‌اید.

The WitcherThe Witcher

جزئیات مربوط به The Witcher 4 تا این لحظه ناچیز بوده و CD Projekt RED تنها تایید کرده است که با استفاده از Unreal Engine 5 در حال توسعه است و اولین قسمت از یک سه‌گانه جدید خواهد بود.

کارگردان بازی، سباستین کالمبا نیز گفته که این بازی به عنوان یک «نقطه ورود عالی» برای تازه‌واردان سری عمل خواهد کرد. به تازگی نیز مشخص شد که دو سوم از کارکنان استودیو اکنون روی بازی بعدی سری کار می‌کنند.

طرفداران سری بازی‌های ویچر انتظار دارند که بازی بعدی این سری تغییرات و ویژگی‌های خارق‌العاده زیادی را به همراه داشته باشد. آخرین عنوان از این سری، یعنی The Witcher 3: Wild Hunt سال ۲۰۱۵ منتشر شد و همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تاریخ است.


مطلب پیشنهادی:۶ ویژگی خاص بدن گرالتنه تنها یک ویچر، بلکه یک سوپرویچر!
۶ ویژگی خاص بدن گرالت۶ ویژگی خاص بدن گرالت


از تعدیل ۹۰۰ کارمند پلی‌استیشن تا کنسل شدن بازی مندلورین | ویجی‌لاگ پلاس

تریلر جدیدی از بازی Dune: Awakening منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتوتریلر جدیدی از بازی Dune: Awakening منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.