فیلم Godzilla x Kong بزرگ‌ترین افتتاحیه سال ۲۰۲۴ را تجربه کرده است

فیلم Godzilla x Kong بزرگ‌ترین افتتاحیه سال ۲۰۲۴ را تجربه کرده است

عملکرد فیلم Godzilla x Kong: The New Empire در باکس آفیس جهانی بسیار خوب بوده است و توانسته بهترین افتتاحیه سال ۲۰۲۴ را تجربه کند. 

<!–

–>

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire به کارگردانی آدام وینگارد (Adam Wingard) توانسته طی سه روز، ۱۹۴ میلیون دلار فروش کند. از این رو گودزیلا و کونگ توانسته‌اند بالاتر از Dune: Part Two قرار بگیرند که افتتاحیه ۱۷۸ میلیون دلار را تجربه کرده بود. عملکرد خوب Godzilla x Kong در کشور چین با ۴۴ میلیون دلار فروش، به ثبت این رکورد کمک بسیاری کرده است.


مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر که فروش بالای یک میلیارد دلار را در گیشه داشته‌اندآثاری که باکس آفیس را با فروش خود تکان دادند
۲۰ فیلم برتر که فروش بالای یک میلیارد دلار را در گیشه داشته‌اند۲۰ فیلم برتر که فروش بالای یک میلیارد دلار را در گیشه داشته‌اند

باید اشاره کنیم که استقبال از این دنباله در کشورهای مکزیک و هند نیز بسیار خوب بوده است. در باکس افیس امریکا اما شرایط برعکس بود و Godzilla x Kong فروش کمتری را نسبت به دنباله تلماسه داشت.  فروش Godzilla x Kong: The New Empire در آمریکا طی سه روز به ۸۰ میلیون دلار رسید که ۱.۴ میلیون دلار کمتر از Dune: Part Two بود. 

فیلم Godzilla x Kongفیلم Godzilla x Kong

ربکا هال، برایان تایری هنری، کیلی هاتل و دنیل استیونز از جمله بازیگرانی هستند که در این عنوان به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم جدید بیشتر به تاریخچه این تایتان‌ها، منشا آن‌ها، اسرار جزیره جمجمه، نبرد اسطوره‌ای که به شکل‌گیری این موجودات و پیوندشان با نسل بشر کمک کرد هم می‌پردازد. 

Godzilla x Kong: The New Empire دنباله Godzilla vs. Kong محسوب می‌شود و در آن این دو موجود غول پیکر دیگر دشمن هم نیستند.


مطلب پیشنهادی:چگونه فرنچایز گودزیلا در طولانی مدت همچنان موفق است؟گودزیلا هیولایی برای تمام اعصار
چگونه فرنچایز گودزیلا در طولانی مدت همچنان موفق است؟چگونه فرنچایز گودزیلا در طولانی مدت همچنان موفق است؟


چی شد که موجانگ یاد ماینکرفت افتاد؟

فیلم Godzilla x Kong بزرگ‌ترین افتتاحیه سال ۲۰۲۴ را تجربه کرده است - ویجیاتوفیلم Godzilla x Kong بزرگ‌ترین افتتاحیه سال ۲۰۲۴ را تجربه کرده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.