مشخصات گوشی تاشو هواوی Mate X3 در آستانه‌ رونمایی رسمی از این محصول فاش شد

2022 11 mate x3 638bb91e0677c064ac282db4

چند روز قبل، تیزرهایی گوشی تاشو بعدی هواوی موسوم‌ به Mate X3 منتشر شد و افشاگر معروف خبرهای فناوری، راس یانگ، برخی از مشخصات فنی این محصول را در حساب توییتر خود به‌اشتراک گذاشت.

براساس پست جدیدی که Digital Chat Station در ویبو منتشر کرده است، هواوی Mate X3 از نمایشگر داخلی تاشو با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۲K بهره خواهد برد. ابعاد این نمایشگر ۷٫۸ اینچ خواهد بود که این اطلاعات با گزارش‌ها و شایعات قبلی نیز مطابقت دارد.

به‌گزارش فون‌آرنا، گوشی تاشو هواوی Mate X3 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به حسگر IMX766 سونی و دوربین اولتراواید مجهز به حسگر IMX688 و دوربین پریسکوپی مجهز به حسگر IMX351 استفاده خواهد کرد.

خبر خوش برای هواداران هواوی این است که ظاهراً نسل بعدی گوشی تاشو این شرکت از فناوری شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد غول فناوری چینی موفق شده است راهکاری برای اضافه‌کردن این قابلیت در Mate X3 ارائه دهد.

از دیگر ویژگی‌های موردانتظار هواوی Mate X3 می‌توان به گواهی IPX8 اشاره کرد. این یعنی دستگاه می‌تواند تا عمق یک‌متری آب به‌مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورد. نمایشگر OLED بیرونی این گوشی نیز ۶٫۴۵ اینچی خواهد بود که لایه‌ای از جنس شیشه‌ی Kunlun برای افزایش مقاومت در‌برابر خط‌وخش ضربه روی آن قرار خواهد گرفت.

طبق گزارش‌های قبلی، هواوی Mate X3 به نسخه‌ی ۴G تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز خواهد شد که از این نظر شبیه گلکسی زدفولد ۴ سامسونگ است. البته گوشی تاشو غول فناوری کره‌ای از ۵G نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین، پرچم‌دار تاشو بعدی هواوی به باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد و از شارژ سیمی سریع ۶۶ وات پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود این دستگاه فردا رسماً معرفی شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.