تماشا کنید: تریلر مبارزه کاراکترهای Lily و Honda در بازی Street Fighter 6

شرکت «کپکام» (Capcom) به‌تازگی تریلر جدیدی از مبارزه کاراکترهای «لیلی» و «هوندا» در بازی Street Fighter 6 منتشر کرد.

به گزارش وب‌سایت wccftech، شرکت Capcom گیم‌پلی جدیدی از بازی مبارزه‌ای Street Fighter 6 در فضای مجازی منتشر کرده است. در این تریلر، بازیکنان شاهد صحنه‌های مبارزه کاراکترهای «لیلی» (Lily) و «هوندا» (Honda) می‌شوند. کاراکتر Lily در بازی Street Fighter 6 برای اولین بار در این سری معرفی می‌شود و بازیکنان به دنبال آشنایی با مهارت‌های مبارزه‌ای او بودند. کاراکتر «هوندا» که کشتی‌گیر «سومو» (Sumo) است، بی‌شک برای طرفداران سری بسیار آشنا است.

مکان مبارزه این دو کاراکتر در واقع بازسازی مکان کلاسیک بازی Street Fighter 2 است. گسترش حرکات و سبک مبارزات کاراکترهای کلاسیک یکی از کارهایی است که بازی Street Fighter 6 به نحو احسن انجام خواهد داد. بازیکنان در طی انجام نسخه بتا بازی مذکور، از ادغام قابلیت‌های کلاسیک و جدید کاراکترها تعریف کردند و تجربه آن‌ها را لذت‌بخش توصیف می‌کنند. این تریلر همچنین بخش‌های کوچکی از مکانیزم جدید این سری با نام Drive gauge را به نمایش می‌گذارد.

تریلر مبارزه بازی Street Fighter 6

بازی Street Fighter 6 در چه زمانی عرضه می‌شود؟

Street Fighter 6 قصد دارد تجربه‌های متفاوتی از بخش چندنفره و بخش آفلاین بازی به کاربران ارائه دهد. این بازی قرار است تعادلی شگفت‌انگیز میان طرفداران پروپاقرص سری و کاربران تازه‌وارد نیز برقرار کند. حالت World Tour بازی مزبور نه تنها یک ابزار یادگیری عالی برای کاربران تازه‌وارد خواهد بود، بلکه طرفداران قدیمی را هم بیشتر عاشق این سری می‌کند.

بازی Street FIghter 6 در تاریخ ۲ ژوئن (۱ تیر ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس وان» (Xbox One) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) منتشر می‌شود. شما می‌توانید تریلر مبارزه کاراکترهای Lily و E.Honda در بازی Street Fighter 6 را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.