مدیر کل سابق بایوور: دو بازی Mass Effect و Dragon Age زیادی شبیه هستند

مدیر کل سابق بایوور: دو بازی Mass Effect و Dragon Age زیادی شبیه هستند

مس افکت (Mass Effect) و دراگون ایج (Dragon Age) دو تا از بهترین و بزرگ‌ترین سری بازی های نقش آفرینی تاریخ هستند که مدیر کل سابق بایوور باور دارند، شباهت زیادی بین آن‌ها وجود دارد. 

<!–

–>

آرین فلین (Aaryn Flynn)، مدیر کل سابق BioWare، با مجله Edge مصاحبه‌ای داشته و درباره سری بازی Mass Effect و Dragon Age صحبت کرد. او باور دارد که این دو فرانچایز زیادی به هم نزدیک هستند و به نوعی همگن شده‌اند. او علاقه داشت که دراگون ایج بیشتر هویتی شبیه به Neverwinter Nights داشته و در عوض مس افکت تجربه‌ای سینماتیک باشد.


مطلب پیشنهادی:چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]سوالی بزرگ برای تمام طرفداران ویدیوگیم!
چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]چرا همه بازی‌ها در حال نقش آفرینی شدن هستند؟ [تماشا کنید]

دراگون ایج در ابتدای کار شبیه به بازی Neverwinter Nights (ساخته شده توسط استودیوهایی مثل باییور و Obsidian Entertainment) بود. با این وجود با Dragon Age 2 تمرکز روی جنبه اکشن آن و با Dragon Age: Inquisition تمرکز رو جنبه MMO بازی بیشتر شد تا این سری هویت اولیه خود را از دست بدهد. 

بازی Mass Effect و دراگون ایجبازی Mass Effect و دراگون ایج

آرین فلین در حال حاضر در استودیو Inflexion Games روی بازی Nightingale کار می‌کند. این بازی به عنوان اثری در ژانر بقا با ویژگی‌های جهان مشترک توصیف شده که وقایع آن در محیطی فانتزی، غنی و ویکتوریایی رخ می‌دهد. بازیکنان در جستجوی «آخرین پناهگاه بشریت»، از پورتال‌های رمزآلود بازدید می‌کنند تا قلمروهای خطرناک را کشف کنند.

باید در انتها به این نکته اشاره کنیم که بایوور روی نسخه‌های جدید مس افکت و دراگون ایج کار می‌کند. با وجود اینکه Dragon Age: Dreadwolf در مراحل پایانی توسعه قرار دار، ولی در حال حاضر تاریخ عرضه آن مشخص نیست. 


مطلب پیشنهادی:نکاتی که باید پیش از شروع بازی Atomic Heart بدانیدبایوشاک در شوروی سابق!
نکاتی که باید پیش از شروع بازی Atomic Heart بدانیدنکاتی که باید پیش از شروع بازی Atomic Heart بدانید


چه بلایی سر بازی جدید خالق رزیدنت ایول ۴ اومد؟

مدیر کل سابق بایوور: دو بازی Mass Effect و Dragon Age زیادی شبیه هستند - ویجیاتومدیر کل سابق بایوور: دو بازی Mass Effect و Dragon Age زیادی شبیه هستند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.