ماد جدید بازی Skyrim از هوش مصنوعی ChatGPT استفاده می‌کند

ماد جدید بازی Skyrim از هوش مصنوعی ChatGPT استفاده می‌کند

Art From The Machine نام یک سازنده ماد است که قصد دارد با استفاده از ChatGPT در بازی Skyrim VR، برای NPCها دیالوگ‌های بیشتری ایجاد کند.

او قصد دارد در این ماد از xVASynth، ابزار تبدیل متن به گفتار، و Whisper، ابزار تبدیل گفتار به متن، نیز استفاده کند. NPCها بازی Skyrim VR با این تکنولوژی‌ها می‌توانند دیالوگ‌های پویا داشته باشند و سوالات و تعامل با شما را به خاطر بسپارند. این توسعه دهنده با انتشار ویدئوهایی در کانال یوتیوب خود طرفداران را از نحوه پیشرفت پروژه آگاه می‌کند. 


مطلب پیشنهادی:مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!دوباره نوبت شرک و سی‌جی شده
مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!مادهایی که برای اسپایدرمن واجبه!

این سازنده روی یک سیستم حافظه جدید نیز کار می‌کند تا NPCها صحبت با شما را به یاد داشته باشند. با پیشوری روند توسعه ویژگی‌های بیشتری نیز به ماد اضافه می‌شود و Art From The Machine تمرکز زیادی نیز روی برطرف کردن باگ‌ها دارد. موفقیت این ماد می‌تواند به یک انقلاب در صنعت بازی‌های ویدئویی ختم شود و همه را شوکه کند.

ChatGPT در بازی Skyrim ChatGPT در بازی Skyrim

با وجود اینکه خیلی نگران استفاده از هوش مصنوعی هستند، اما بازخوردهای فعلی طرفداران بسیار خوب بوده است. خیلی از بازیکنان در بخش نظرات ویدئوهای این توسعه دهنده به پتانسیل بسیار زیادی این ماد اشاره کرده‌اند که می‌تواند آینده صنعت ویدئو گیم را برای همیشه تغییر دهد. همچنین باید اشاره کنیم که در حال حاضر تاریخ عرضه این ماد مشخص نیست.

سال‌های زیادی از عرضه اسکایریم به بازار گذشته و بتسدا در حال حاضر روی بازی The Elder Scrolls VI کار می‌‌کند. این عنوان هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و پیش از سال ۲۰۲۵ نباید انتظار عرضه آن به بازار را داشت.


مطلب پیشنهادی:بهترین مادهای سیمز ۴ که باید به سراغشان برویدسیمز با قارچ و پنیر اضافه!
بهترین مادهای سیمز ۴ که باید به سراغشان برویدبهترین مادهای سیمز ۴ که باید به سراغشان بروید


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای جنجالی بازی آنرکورد و استودیو تازه پلی استیشن

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.