تمجید و ستایش آرنولد شوارتزنگر از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

تمجید و ستایش آرنولد شوارتزنگر از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3

آرنولد شوارتزنگر؛ بازیگر و هنرپیشه‌ی مشهور سینما به تازگی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را تماشا و در صفحه‌ی توییترش از فیلم و به طور خاص نقش‌آفرینی کریس پرت بسیار تمجید کرده است.


مطلب پیشنهادی:۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکمنمایش حماسه افتخار و انتقام
۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم۱۰ تا از بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم

در سال ۲۰۱۹ کریس پرت؛ ستاره‌ی مجموعه فیلم‌های نگهبانان کهکشان با کاترین شوارتزنگر (دختر آرنولد شوارتزنگر) ازدواج کرد. آرنولد تا پیش از این بارها از پرت به عنوان مردی خارق‌العاده یاد کرده و این‌چنین از دامادش بسیار تحسین کرده بود. حال او در صفحه‌ی توییترش نوشته:

دیشب نگهبانان کهکشان ۳ رو دیدم و وای. کریس پرت تو ترکوندی. یه ترکیب بی‌نظیر و توقف‌ناپذیر از کمدی و اکشن که عاشقش شدم و خیلی خیلی بهت (خطاب به کریس پرت) افتخار می‌کنم.

تمجید و ستایش آرنولد شوارتزنگر از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 - ویجیاتوتمجید و ستایش آرنولد شوارتزنگر از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 - ویجیاتو

داستان «نگهبانان کهکشان ۳» که آخرین فیلم از این مجموعه به کارگردانی جیمز گان به شمار می‌رود، سال‌ها پس از وقایع Avengers: Endgame رخ می‌دهد و مجددا ماجرای گروه پیتر کوییل (کریس پرت) و رویارویی آن‌ها با دشمنی جدید به اسم High Evolutionary را روایت می‌کند. High Evolutionary در کامیک بوک‌ها شخصیتی است که به دنبال خلق بی‌نقص‌ترین موجود ممکن است و در این مسیر از سرتاسر کهکشان موجودات مختلفی را می‌دزدد و با انجام آزمایش‌های مختلف، آن‌ها را ناقص می‌کند. اولین تریلر نگهبانان کهکشان ۳ به این نکته اشاره می‌کرد که این ابرشرور جدید به نحوی با راکت (بردلی کوپر) ارتباط دارد. البته این ابرشرور تنها شخصیت جدید نسخه سوم این مجموعه نخواهد بود و شخصیت آدام وارلاک (ویل پولتر) نیز در این فیلم حضور دارد که به وجود او در صحنه پس از تیتراژ نسخه دوم اشاره شده بود. از آن‌جایی که «های اوولوشنری» دشمن اصلی این فیلم است، بعید نیست که او در پدید آمدن آدام وارلاک نیز نقش داشته باشد.

کریس پرت، دیو باتیستا، زوئی سالدانیا، ویل پولتر (در نقش آدام وارلاک)، بردلی کوپر، وین دیزل و چوکوودی ایووجی در فیلم نگهبانان کهکشان ۳ به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 در تاریخ پنجم می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:ده فیلم ابرقهرمانی برتر دهه – از لوگان تا واندروومنانقلاب ابرقهرمانان در سینما
ده فیلم ابرقهرمانی برتر دهه – از لوگان تا واندروومنده فیلم ابرقهرمانی برتر دهه – از لوگان تا واندروومن


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.