بازی Minecraft Legends بیش از ۳ میلیون بازیکن داشته است

بازی Minecraft Legends بیش از ۳ میلیون بازیکن داشته است

بازی ماینکرفت لجندز (Minecraft Legends) نتوانست بازخوردهای خوبی از منتقدان کسب کند ولی استقبال بازیکنان از آن بسیار خوب بوده است. 

ماینکرفت یکی از محبوب‌ترین فرانچایزهای تاریخ صنعت ویدئو گیم محسوب می‌شود. از این رو عجیب نیست که بازی Minecraft Legends توانسته در این مدت کوتاه بیش از ۳ میلیون بازیکن داشته باشد. Minecraft Legends برای همه پلتفرم‌ها عرضه شده ولی بدون شک بیشتر بازیکنان از سرویس گیم پس برای تجربه این عنوان استفاده می‌کنند. 


مطلب پیشنهادی:کوییز ۷ ویجیاتو؛ چقدر در مورد ماینکرفت می‌دانید؟آزمون با پرفروش‌ترین بازی تاریخ
کوییز ۷ ویجیاتو؛ چقدر در مورد ماینکرفت می‌دانید؟کوییز ۷ ویجیاتو؛ چقدر در مورد ماینکرفت می‌دانید؟

همچنین باید اشاره کنیم که اولین آپدیت ماینکرفت لجندز نیز برای دانلود در دسترس قرار دارد. این به روزرسانی مچ میکینگ را بهتر می‌کند و دیگر نیاز به یک دقیقه صبر کردن نیست. مکعب ماگما نیز دیگر صدا آزار دهنده خود را به صورت مداوم تکرار نمی‌کنند. استودیو بلک‌برد همچنین تلاش کرده با این آپدیت مشکلات فنی بازی را نیز برطرف کند. 

بازی Minecraft Legends بیش از ۳ میلیون بازیکن داشته است - ویجیاتوبازی Minecraft Legends بیش از ۳ میلیون بازیکن داشته است - ویجیاتو

ماینکرفت لجندز سال گذشته میلادی رسما معرفی شد و یک بازی استراتژیک همزمان (RTS) و سوم شخص است. شما می‌توانید شخصیت خود را آزادانه در محیط بازی حرکت دهید و با دیگر ماب‌های در جهان بازی تعامل داشته باشید. اگر به تجربه این عنوان علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی ویجیاتو از آن را مطالعه کنید.

بازی Minecraft Legends هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Minecraft Legendsمایکروسافت، لطفا بسه!
بررسی بازی Minecraft Legendsبررسی بازی Minecraft Legends


ویجی‌لاگ پلاس: ماجرای جنجالی بازی آنرکورد و استودیو تازه پلی استیشن

تماشا با کیفیت بالا از یوتیوب ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.