لپ‌تاپ گیمینگ MSI Pulse 17 AI 2024 با Intel Core Ultra 9، در چین عرضه شد

بر اساس خبرهایی که به گوش می‌رسد، شرکت MSI پس از اولین عرضه در بازارهای کشور هند در ماه گذشته، از لپ‌تاپ بازی Pulse 17 AI 2024 خود، برای بازار چین منتشر کرد. گیمرها در چین اکنون می‌توانند این نوت‌بوک را از طریق JD.com خریداری کنند.

مشخصات لپ‌تاپ گیمینگ Pulse 17 AI 2024 شرکت MSI که به تازگی عرضه شده است

گفتنی است که لپ‌تاپ Pulse 17 AI 2024 شرکت MSI دارای صفحه نمایش ۱۷ اینچی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ است و از نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز و طیف رنگی ۱۰۰ درصدی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. این ویژگی‌ها در نهایت جلوه‌های بصری خیره کننده، عملکردی صاف و یکدست و دقت رنگ برتر را به کاربران ارائه خواهند داد.

در زیر پوشش دستگاه، این لپ‌تاپ دارای یک پردازنده Core Ultra 9-185H از کمپانی اینتل است که با کارت گرافیک اختیاری GeForce RTX 4060 یا RTX 4070 شرکت انویدیا جفت شده است. این ترکیب گیم پلی و تولید محتوا روان را تضمین می‌کند. علاوه بر آن، این لپ‌تاپ جدید ۳۲ گیگابایت رم DDR5 و ۱ ترابایت PCIe 4.0 SSD زمان بارگذاری سریع و قابلیت‌های چندوظیفه‌ای را فراهم خواهد کرد.

لپ‌تاپ گیمینگ MSI Pulse 17 AI 2024 با Intel Core Ultra 9، در چین عرضه شد

توانمندی هوش مصنوعی شرکت MSI با معرفی MSI AI Engine و MSI AI Artist در مرکز توجه قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که AI Engine به طور هوشمند تنظیمات سخت افزاری را بر اساس سناریوهای کاربر تنظیم می‌کند و عملکرد را برای بازی، کار یا سرگرمی بهینه می‌کند. AI Artist شرکت MSI به کاربران خود اجازه می‌دهد تا تصاویر و متن را از طریق دستورات ساده بسازند و همچنین سطح جدیدی از کاوش خلاقانه را تقویت کنند.

این لپ‌تاپ دارای فناوری Cooler Boost از شرکت MSI است که آن را تحت فشار، خنک نگه می‌دارد. طراحی جدید لوله حرارتی مشترک می‌تواند به طور موثر گرما را از پردازنده و بخش گرافیکی دفع کند، در حالی که فن‌های دوگانه بزرگ و لوله‌های حرارتی متعدد عملکرد بهینه خنک کننده را تضمین خواهند کرد.

همچنین باید بدانید که لپ‌تاپ Pulse 17 AI 2024 از Wi-Fi 6E، باتری ۹۰WHr و انواع پورت‌ها از جمله یک پورت USB-C 3.2 Gen 2، سه پورت USB-A 3.2 Gen 1، یک پورت RJ45 و یک پورت رابط صوتی ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند.

نکته جالب این است که این لپ‌تاپ کیفیت صدا را به خطر نمی‌اندازد. در این دستگاه Hi-Res audio تولید صدای بدون افت را تضمین می‌کند، و از سوی دیگر نرم افزار Nahimic تجربه صوتی را برای گیمرها افزایش می‌دهد. این لپ‌تاپ همچنین دارای صفحه کلید ۲۴-zone RGB با نور پس زمینه است. ویژگی‌های امنیتی در این لپ‌تاپ جدید شامل سوئیچ تعویض دوربین فیزیکی و شکاف قفل کنزینگتون خواهد بود.

قیمت و در دسترس بودن

با توجه به قیمت گذاری، بها تمام شده لپ‌تاپ MSI Pulse 17 AI 2024 از ۱۰۶۹۹ یوان (حدود ۱۵۰۶ دلار) برای نسخه RTX 4060 شروع می‌شود و تا ۱۲۴۹۹ یوان (حدود ۱۷۶۰ دلار) برای نسخه RTX 4070 افزایش می‌یابد.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.